Gå til innhold

unelivsplager og denslags


:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sug lut

[quote name=:::) Frøken Velferdsrett' timestamp='1330027764' post='144025694]

hvorfor er voksinga mi blitt stemplet som "hot" av dib?

Det sier seg jo selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=:: :) Frøken Velferdsrett' timestamp='1330022468' post='144025310]

Ærlig talt, det er ikke så vondt! Jeg har vokset laura i 5 år. De ier det er vondere første gangen, men det jeg husker er at jeg tenkte "Dette var jo ikke så vondt som jeg hadde trodd."

Det som er mest ubehagelig er at alt er så varmt, og klamt og du ligger der og svetter. og så er det litt flaut når hun gnir skikkelig for å få voksen til å feste seg.. plutselig sklir hun litt utfor og sånt... hehe...

Og den verste gangen var da jeg sa ja til å vÆre demo for ei ny som skulle løres opp. To damer som studerte laura SKIKKELIG, glodde helt inntil for å leite etter små hår som ikke hadde komt med. Pekte og studerte, "er det mer enn 5 hår som sitter igjen, vokser du, er det mindre, napper du" mens jeg følte de hadde nesen langt inni..... laura...

Jaja...

 

For å si det sånn: dess tynnere håra er, dess vondere er det. Det er vondere på leggene for eksempel. og det absolutt vondeste er å ta barten! De bitte små tynne håra.. AAAUAUAUAUUU

Men laura: no prob..

 

takk takk :) men det står at man ikke kan ha sex på 12 timer... det ser jeg på som et problem... haha... er det sant? eller har det ikke noe å si? blir laura sår liksom?

 

laura kan bli litt sår ja:) men ikke farlig.

Det som er dumt er at de røde nuppene kanskje ikke forsvinner, hvis hårsekkene blir betente og da kan du få inngrodde hår når de vokser ut.... vask og skrubb deg etterpå så går det sikkert fint (men det svir og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale det å gå til innkjøp av voks-selv-kit! Etter et par voksetimer er det ikke så ille lenger,

 

Jeg har selv kjøpt meg en slik en nappe maskin epilator heter det vel?

Det er veldig smertefullt første gangene, men nå må jeg faktisk innrømme at jeg er litt avhengig av følelsen. Om det er fordi jeg har vent meg til det, eller er litt sado vet jeg ikke, men anbefales gjør det!

 

HAHA seriøst så bra at du sier dette! Husker jeg også begynte å LIKE følelsen etter hvert haha.. det ble faktisk litt godt.. Mmm det kiler liksom haha:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=:: :) Frøken Velferdsrett' timestamp='1330023125' post='144025352]

kaller alle høna si for laura her?

 

mye som tyder på det :P

 

Fra nå av ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg hadde aldri turd å gjøre det! Ja til busk, sier jeg!

Har aldri følt meg så naken som det jeg gjorde den ene gangen jeg fjernet alt.... Følte meg tilogmed naken når jeg var fullt påkledd, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg hadde aldri turd å gjøre det! Ja til busk, sier jeg!

Har aldri følt meg så naken som det jeg gjorde den ene gangen jeg fjernet alt.... Følte meg tilogmed naken når jeg var fullt påkledd, hehe!

 

hehe... jeg har alltid vært naken jeg... tror egentlig sånt er en vanesak. nå vet hele dib alt om underlivet mitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=:::) Frøken Velferdsrett' timestamp='1330028616' post='144025767]

Huff, jeg hadde aldri turd å gjøre det! Ja til busk, sier jeg!

Har aldri følt meg så naken som det jeg gjorde den ene gangen jeg fjernet alt.... Følte meg tilogmed naken når jeg var fullt påkledd, hehe!

 

hehe... jeg har alltid vært naken jeg... tror egentlig sånt er en vanesak. nå vet hele dib alt om underlivet mitt :P

 

Hehe, underliv er fine ting ;-) Er noe som alle kan relatere til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=:: :) Frøken Velferdsrett' timestamp='1330028616' post='144025767]

Huff, jeg hadde aldri turd å gjøre det! Ja til busk, sier jeg!

Har aldri følt meg så naken som det jeg gjorde den ene gangen jeg fjernet alt.... Følte meg tilogmed naken når jeg var fullt påkledd, hehe!

 

hehe... jeg har alltid vært naken jeg... tror egentlig sånt er en vanesak. nå vet hele dib alt om underlivet mitt :P

 

Hehe, underliv er fine ting ;-) Er noe som alle kan relatere til :P

 

haha... alle har ihvertfall ett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne se en oppdatering i morgen, ja! Herrejeremini, jeg er så feig når det kommer til voksing, nær vulvaen^^ Husker jeg en gang sto med knallblå lysk etter et prøveforsøk hjemme på badet. (Vet jeg mest sannsynlig gjorde en gedigen bommert, men hva faen!) Var nesten så jeg fortalte det til pappa, for jeg hadde Så vondt!:-p

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting.

 

1) Jeg har ALDRI ført hørt en dåse bli omtalt som laura før.

2) Frk. Velferdsrett:

2a) Hva mener du med at "TYPEN sier at" - hvem er typen?

2b) Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To ting.

 

1) Jeg har ALDRI ført hørt en dåse bli omtalt som laura før.

2) Frk. Velferdsrett:

2a) Hva mener du med at "TYPEN sier at" - hvem er typen?

2b) Hvordan gikk det?

 

hehe... typen er en fantastisk flott mann :) som jeg liker veeeeldig mye :)

 

det gikk ganske bra. gjorde litt vondt akkurat når hun holdt på. nå er laura rød som det røde i det norske flagget... haha.. men ellers er alt fint... satser på at den ikke forblir rød for alltid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

[quote name=:: :) Frøken Velferdsrett' timestamp='1330101994' post='144027671]

To ting.

 

1) Jeg har ALDRI ført hørt en dåse bli omtalt som laura før.

2) Frk. Velferdsrett:

2a) Hva mener du med at "TYPEN sier at" - hvem er typen?

2b) Hvordan gikk det?

 

hehe... typen er en fantastisk flott mann :) som jeg liker veeeeldig mye :)

 

det gikk ganske bra. gjorde litt vondt akkurat når hun holdt på. nå er laura rød som det røde i det norske flagget... haha.. men ellers er alt fint... satser på at den ikke forblir rød for alltid :P

Haha, den røde fare! Det er i hvert fall politisk korrekt. Han ser rødt, mannen, da? Eller får han ikke se den før den er pudra? Hold deg unna å vifte med Laura foran okser av noe slag, det kan bli fatalt!

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...