Gå til innhold

unelivsplager og denslags


:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

i morgen skal jeg vokse for første gang, og jeg gruer meg litt. men typen sier at jeg stikker... så det er enten det eller og la alt vokse ut, og det har jeg ikke gjort før, så da må det bli voksing.

 

noen erfaring?

 

helst hyggelige som gjør meg rolig og glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*krymper meg sammen til en liten ball ved tanken*

 

haha... det var da ikke spesielt behjelpelig... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Vel - jeg får dessverre samme følelse som ved tanken på å ripe neglene nedover tavla når man snakker om å vokse Laura...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - jeg får dessverre samme følelse som ved tanken på å ripe neglene nedover tavla når man snakker om å vokse Laura...

 

ja, det er litt det jeg gjør også... men når jeg sover der og sånn så vokser det jo litt ut igjen, og da stikker jeg... haha... og det går jo ikke... tror jeg begyner å bli voksen, som har sånne her problemer. for før har jeg alltid dratt hjem tidsnok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Oj, så dette er rett og slett et bli-voksen-rituale - da bør du definitivt gjøre det, tenk på alle syke overgangsritualer rundt i verden, dette er neppe verre.

 

*hvisker for meg selv: dette er MYE verre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vokset "laura" regelmessig siste 2 årene og synes ikke det er noe vondt. Man kjenner det jo, men laaaaangt fra grusomt. Jeg fikk beskjed om å ta 2 paracet rett för min förste gang, men har ikke gjordt det siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så dette er rett og slett et bli-voksen-rituale - da bør du definitivt gjøre det, tenk på alle syke overgangsritualer rundt i verden, dette er neppe verre.

 

*hvisker for meg selv: dette er MYE verre*

 

haha... det er akkurat det det er. et litt rart "bli voksen trituale"... haha... og han er så fin og snill at dette faktisk er verd det (men ikke spør meg i morgen kl 16... haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Jeg kommer til å sitte i fosterstilling på dine vegne i morra. Siden du selv definitivt IKKE kommer til å være i fosterstilling, haha. Rapport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vokset "laura" regelmessig siste 2 årene og synes ikke det er noe vondt. Man kjenner det jo, men laaaaangt fra grusomt. Jeg fikk beskjed om å ta 2 paracet rett för min förste gang, men har ikke gjordt det siden.

 

liker veldig veldig mye at det ikke er så ille :D dyrt er det da... jaggu alt vi kvinner må betale for litt regelmessig sex. lege, p-piller, nytt undertøy og voksing.... + alt det ekstra vaskemidelet jeg trenger for å kunne ta i mot besøk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å sitte i fosterstilling på dine vegne i morra. Siden du selv definitivt IKKE kommer til å være i fosterstilling, haha. Rapport!

 

haha... jeg kommer til å ligge å skrike som en fødende kvinne... haha... utfyldene raport kommer i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

[quote name=:::) Frøken Velferdsrett' timestamp='1330021111' post='144025234]

Jeg kommer til å sitte i fosterstilling på dine vegne i morra. Siden du selv definitivt IKKE kommer til å være i fosterstilling, haha. Rapport!

 

haha... jeg kommer til å ligge å skrike som en fødende kvinne... haha... utfyldene raport kommer i morgen :D

Jepp, han bør virkelig være utrolig bra - og du kan alltid siden bruke det for alt det er verdt, at du var villig til å utsette deg for noe sånt for hans skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg å vokse jeg å , men holdes veldig igjen av at man må liksom vise litt mye av seg selv:S Gleder meg til rapport kanskje jeg tar motet til meg jeg å :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=:: :) Frøken Velferdsrett' timestamp='1330021111' post='144025234]

Jeg kommer til å sitte i fosterstilling på dine vegne i morra. Siden du selv definitivt IKKE kommer til å være i fosterstilling, haha. Rapport!

 

haha... jeg kommer til å ligge å skrike som en fødende kvinne... haha... utfyldene raport kommer i morgen :D

Jepp, han bør virkelig være utrolig bra - og du kan alltid siden bruke det for alt det er verdt, at du var villig til å utsette deg for noe sånt for hans skyld.

 

haha... jeg har allerede sikret meg litt ekstra sympati og kos... haha... dette burde aldri glemmes. speiselt når de ene dama på ungemødrereklamen vokset og skrek... haha... da tror jeg han angret litt på ønsket sitt og hva han hadde utsatt meg for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg å vokse jeg å , men holdes veldig igjen av at man må liksom vise litt mye av seg selv:S Gleder meg til rapport kanskje jeg tar motet til meg jeg å :)

Lykke til

 

jeg tenker at det er bedre en GU, for her er det ihvertfall ingen som skal inni meg :P så voldtektsfølelsen må jo bli mindre... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, det er ikke så vondt! Jeg har vokset laura i 5 år. De ier det er vondere første gangen, men det jeg husker er at jeg tenkte "Dette var jo ikke så vondt som jeg hadde trodd."

Det som er mest ubehagelig er at alt er så varmt, og klamt og du ligger der og svetter. og så er det litt flaut når hun gnir skikkelig for å få voksen til å feste seg.. plutselig sklir hun litt utfor og sånt... hehe...

Og den verste gangen var da jeg sa ja til å vÆre demo for ei ny som skulle løres opp. To damer som studerte laura SKIKKELIG, glodde helt inntil for å leite etter små hår som ikke hadde komt med. Pekte og studerte, "er det mer enn 5 hår som sitter igjen, vokser du, er det mindre, napper du" mens jeg følte de hadde nesen langt inni..... laura...

Jaja...

 

For å si det sånn: dess tynnere håra er, dess vondere er det. Det er vondere på leggene for eksempel. og det absolutt vondeste er å ta barten! De bitte små tynne håra.. AAAUAUAUAUUU

Men laura: no prob..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, det er ikke så vondt! Jeg har vokset laura i 5 år. De ier det er vondere første gangen, men det jeg husker er at jeg tenkte "Dette var jo ikke så vondt som jeg hadde trodd."

Det som er mest ubehagelig er at alt er så varmt, og klamt og du ligger der og svetter. og så er det litt flaut når hun gnir skikkelig for å få voksen til å feste seg.. plutselig sklir hun litt utfor og sånt... hehe...

Og den verste gangen var da jeg sa ja til å vÆre demo for ei ny som skulle løres opp. To damer som studerte laura SKIKKELIG, glodde helt inntil for å leite etter små hår som ikke hadde komt med. Pekte og studerte, "er det mer enn 5 hår som sitter igjen, vokser du, er det mindre, napper du" mens jeg følte de hadde nesen langt inni..... laura...

Jaja...

 

For å si det sånn: dess tynnere håra er, dess vondere er det. Det er vondere på leggene for eksempel. og det absolutt vondeste er å ta barten! De bitte små tynne håra.. AAAUAUAUAUUU

Men laura: no prob..

 

takk takk :) men det står at man ikke kan ha sex på 12 timer... det ser jeg på som et problem... haha... er det sant? eller har det ikke noe å si? blir laura sår liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har én erfaring med voksing. Det var fra en pakke fra Vita på tidlig 90-tallet. Jeg hadde etterpå en lang stripe uten hud på underarmen. Jeg grøsser derfor av ordet voks og underliv sammen, og svaret til #16 gjorde meg mer bevisst på at voksing tilhører en verden jeg aldri noen gang vil ta noen som helst del i.

 

Lykke til med voksing, og Hill til alle busker der ute!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Ærlig talt, Frk Velferdsrett, du burde heller overtale ham til at syttitalls-Laura er langt mer fasjonabelt. Ellers må du jo fortsette i all evighet med å brette ut og vokse vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, Frk Velferdsrett, du burde heller overtale ham til at syttitalls-Laura er langt mer fasjonabelt. Ellers må du jo fortsette i all evighet med å brette ut og vokse vekk.

 

haha... jammen jeg liker ikke 70 tals tiss... haha.. jeg har aldri hatt 70 talls sex... haha... og jeg vil ikke ha det heller. da får han jo hår i munn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

[quote name=:::) Frøken Velferdsrett' timestamp='1330023318' post='144025366]

Ærlig talt, Frk Velferdsrett, du burde heller overtale ham til at syttitalls-Laura er langt mer fasjonabelt. Ellers må du jo fortsette i all evighet med å brette ut og vokse vekk.

 

haha... jammen jeg liker ikke 70 tals tiss... haha.. jeg har aldri hatt 70 talls sex... haha... og jeg vil ikke ha det heller. da får han jo hår i munn :P

Fnis, jeg håper ikke noen her inne har hatt syttitalls-sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Jeg vil anbefale det å gå til innkjøp av voks-selv-kit! Etter et par voksetimer er det ikke så ille lenger,

 

Jeg har selv kjøpt meg en slik en nappe maskin epilator heter det vel?

Det er veldig smertefullt første gangene, men nå må jeg faktisk innrømme at jeg er litt avhengig av følelsen. Om det er fordi jeg har vent meg til det, eller er litt sado vet jeg ikke, men anbefales gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...