Gå til innhold

Normalt å få lyst på flere barn raskt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Babyen min er plutselig ingen baby lengere,straks et halvt år, og jeg kjenner jeg brenner etter å bli gravid igjen.Er det normalt?andre som har det sånn eller er det bare meg?

Gubben har hele tiden villet ha 3,jeg bare 2,men nå merker jeg at jeg godt kan gå med på 3.

En nær oss i familien venter en baby til sommeren,og jeg klarer nesten ikke glede meg over det,er bare sjalu.Vet det er veldig dumt og egoistisk av meg å føle det sånn.Men sånn er det jo desverre:(

Noen som har noen råd til meg eller trøstende ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er noe med de små som man blir avhengig av! Min lille er også halvåret og selv om jeg var styggdårlig under graviditeten og har sagt at jeg kanskje ikke skal ha flere barn har tanken slått meg mer og mer i det siste at det hadde vært koooselig med en liten en til.. galskap! men kanskje normale følelser? Men her er det litt omvendt enn hos deg, min mann vil ikke ha noen flere enda i allefall. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også lyst på barn da lille var rundt 6-12 mnd,fikk mannen med på et barn til da lille var 1 1/2 år.Da gutten min kom hadde jeg lyst på en ny baby rundt samme tidspunkt igjen, men mannen ville vente,så 4 år mellom de!

Tror han ville vente da jeg har vært skikkelig dårlig i alle svangerskap, med oppkast og kvalme fra uke 4 og bekkensmerter med gangvansker!

Kunne tenkt meg en til,men denne gang sa han nei..........

Så tror det er noe med de små som gjør at en ikke klarer å stoppe.....de vokser jo så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kjenner meg litt igjen ja. Selv om både svangerskap, fødsel OG de første 2-3 mnd med baby fikk meg til å tenke at det holder med en, så begynner jeg nå å få veldig lyst på en til. Min er også et halvt år og begynner å bli stor. :P Vi må dessverre vente av praktiske grunner *sukk*. Men jeg blir ikke akkurat lei meg om vi skulle ha et uhell i nærmeste fremtid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...