Gå til innhold

Anbefalning av stavmikser


Mamma4livet

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart i gang med å lage babymat og lurer på hvilken stavmikser som er super! Har en gammel en men den tok ikke små mengder og ble bare søl. Trenger derfor tips fra dere som har laget babymat en stund. :) Gjerne også råd om hvilke Jeg bør holde meg unna. Kanskje det finnes andre redskaper/kjøkkenmaskiner som er bedre egnet enn stavmikser? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bamix :) Den er litt dyr men verdt pengene, følger med tre typer "kuttere" og en er for å lage barnemat :)

Stemmer også på Bamix!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ligger prisen på? Har dere et modellnummer til denne stavmikseren? Kunne tenkt meg å se nærmere på den, evt finne en rimeligere leverandør på nett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ligger prisen på? Har dere et modellnummer til denne stavmikseren? Kunne tenkt meg å se nærmere på den, evt finne en rimeligere leverandør på nett. :)

 

Enig!! Bamix er knasgod! Storesøster liker melkesmootie med banan godt og den er lagd på 1-2-3.... koster fra 899 og oppover, vi har den sterkeste og den er gull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bamixen til ALT, babymat, maler korn til mel, maler kaffe, hakker, lager smoothies, knuser is, hakker nøtter... Den maskinen er gull verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...