Bare lei meg for tiden
Skrevet 23 februar 2012 - 08:54
Snarvei til forumene
Skrevet 23 februar 2012 - 08:58
Kanskje du finner noen gode råd der?
Skrevet 23 februar 2012 - 09:04
For å være ærlig, hadde jeg funnet en annen. Man er ikke "mannen i ditt liv" hvis han ikke ønsker å tilbringe tid med barna dine. Min mening da...
Skrevet 23 februar 2012 - 09:07
Kanskje dere kan komme til ordning etterhvert?
F.eks. at dere treffes med barna av og til: Det gå til en lekepark sammen ol? også ser an hvordan det går etterhvert?
Har desverre ikke så mange råd å komme med da jeg ikke har vært i den situasjonen før.
Skrevet 23 februar 2012 - 09:10
#6 Gjest_Lykke Fryd ♥_*
Skrevet 23 februar 2012 - 09:23
Om vi ikke hadde vært samboere så kunne jeg nok "nøyd" meg med å bare være kjæreste, men å være samboere for så å flytte ut.... Tror ikke det hadde gått helt hjem hos meg.
Skrevet 23 februar 2012 - 09:30
Skjønner at det er vanskelig å skal ta en seriøs samtale i redsel for at man skal miste noen (been there, done that...), men tror at man bare gjør seg selv en bjørnetjeneste hvis man ikke gjør det...
Skrevet 23 februar 2012 - 09:39
Skrevet 23 februar 2012 - 09:41
Jeg har nå 2 sjefer i huset. skrev 23 februar 2012 - 09:39:
Neida, ikke alle A4-liv passer for. Problemet er at svært mange menn synes det er fint å ha en "søndagskjæreste" eller elskerinne uten å komplisere det hele med barn osv. Jeg hadde hatt store problemer med en mann som har bodd sammen med meg, blitt kjent med mine barn, for så å forlange at vi kun skulle treffes uten barn. Det tyder på at han ikke planlegger noe særlig seriøst forhold med deg i fremtiden dessverre, men at han gjerne vil tilbringe tiden med deg på egne premisser når det passer ham. Prove me wrong, men det er mye rart der ute.
Skrevet 23 februar 2012 - 09:48
Skrevet 23 februar 2012 - 09:51
*himmelblå* skrev 23 februar 2012 - 09:41:
Jeg har nå 2 sjefer i huset. skrev 23 februar 2012 - 09:39:
Neida, ikke alle A4-liv passer for. Problemet er at svært mange menn synes det er fint å ha en "søndagskjæreste" eller elskerinne uten å komplisere det hele med barn osv. Jeg hadde hatt store problemer med en mann som har bodd sammen med meg, blitt kjent med mine barn, for så å forlange at vi kun skulle treffes uten barn. Det tyder på at han ikke planlegger noe særlig seriøst forhold med deg i fremtiden dessverre, men at han gjerne vil tilbringe tiden med deg på egne premisser når det passer ham. Prove me wrong, men det er mye rart der ute.
Skrevet 23 februar 2012 - 09:53
Jeg har nå 2 sjefer i huset. skrev 23 februar 2012 - 09:48:
dere har jo strengt tatt ingen forpliktelser når dere ikke har barn, felles husholdning sammen, og ikke er forlovet eller gift? Det jeg synes er rart med denne mannen, er at han ikke er glad nok i dine barn til å omgås dem, selv om han har bodd under samme tak med dem i et halvt år. Jeg hadde ikke klart å fortsette forholdet med ham da jeg hadde blitt lei meg på mine barns vegne.
#13 Gjest_Lykke Fryd ♥_*
Skrevet 23 februar 2012 - 09:54
Jeg tenker slik at jeg og datteren min kommer som en pakke og at en forpliktelse overfor meg også innebærer en forpliktelse overfor henne og visa versa om han har barn.
Om en mann kun ønsker meg og ikke datteren min så er han ikke mannen for meg. Nei, jeg ønsker ikke å finne henne en "pappa", men hun vil ALLTID være en del av meg og en del av pakken. Jeg kommer aldri alene lengre.
At han kun vil forplikte seg til deg, men ikke vil ha noe med barna å gjøre er ganske så sært, tenker jeg. Det kan selvsagt fungere, men syns du ikke det er snålt å være sammen med en mann som ikke vil ta del i dine barns liv og som ikke vil la deg ta del i hans barns liv?
Skrevet 23 februar 2012 - 09:56
Lykke Fryd ♥ skrev 23 februar 2012 - 09:54:
Jeg tenker slik at jeg og datteren min kommer som en pakke og at en forpliktelse overfor meg også innebærer en forpliktelse overfor henne og visa versa om han har barn.
Om en mann kun ønsker meg og ikke datteren min så er han ikke mannen for meg. Nei, jeg ønsker ikke å finne henne en "pappa", men hun vil ALLTID være en del av meg og en del av pakken. Jeg kommer aldri alene lengre.
At han kun vil forplikte seg til deg, men ikke vil ha noe med barna å gjøre er ganske så sært, tenker jeg. Det kan selvsagt fungere, men syns du ikke det er snålt å være sammen med en mann som ikke vil ta del i dine barns liv og som ikke vil la deg ta del i hans barns liv?
Reagerer også på at han har jo bodd sammen med dem under samme tak i flere måneder, og plutselig ikke ønsker noen som helst kontakt med dem? Hadde skjønt det mer hvis de aldri hadde vært samboere og han ikke var klar for det, men ikke når de allerede har prøvd og han kjenner barna hennes godt. Tror mannen ønsker en forsiktig og lettvindt veg ut...
#15 Gjest_Lykke Fryd ♥_*
Skrevet 23 februar 2012 - 09:59
Anonym bruker skrev 23 februar 2012 - 09:56:
Lykke Fryd ♥ skrev 23 februar 2012 - 09:54:
Reagerer også på at han har jo bodd sammen med dem under samme tak i flere måneder, og plutselig ikke ønsker noen som helst kontakt med dem? Hadde skjønt det mer hvis de aldri hadde vært samboere og han ikke var klar for det, men ikke når de allerede har prøvd og han kjenner barna hennes godt. Tror mannen ønsker en forsiktig og lettvindt veg ut...
Tenker også litt sånn ja
Skrevet 23 februar 2012 - 23:28
Slutt å være en dørmatte, og sett hensynet til barna og din selvrespekt først!
Skrevet 24 februar 2012 - 09:23
Anonym bruker skrev 23 februar 2012 - 23:28:
Slutt å være en dørmatte, og sett hensynet til barna og din selvrespekt først!
Signerer den. Da jeg var singel alenemor, er det flere menn som sa de "ikke var klar for forhold", "ikke var klare for barn", "ikke ville gå så fort frem" og annet tull og vas. Det disse menn mener, er at de ikke er klare for forhold eller barn med DEG, ikke generelt. Samtlige av de som sa slike ting til meg (og som jeg stolte på i begynnelsen) har i dag kjæreste/samboer, og to av dem har fått ny baby. Det svir skikkelig når man forstår at mannen lyver for å få i pose og sekk - lett tilgang på mus mens de leter etter noe "bedre". Vil du virkelig være i slik posisjon?
Skrevet 24 februar 2012 - 12:09
Det må da være sårt for deg at han ikke liker barna dine.
Denne saken stinker!
Skrevet 24 februar 2012 - 16:55
Det trenger ikke å være noe muffens bare fordi han synes det blir overload med en "skokk" av unger :-)
Jeg skal ærlig innrømme at det for mange ser ut til å bli litt for mye med mine, dine og våre barn og at de lar det skure og gå til de er dritt lei. Hvis han nå ønsker å være sammen med deg, men ikke være firebarnspappa synes jeg ikke nødvendigvis at det blir feil, men hvis dere ikke skal kunne møtes i det hele tatt sammen med barna høres det litt skrudd ut...
Skrevet 24 februar 2012 - 17:25
Kanskje var det ikke plass til flere?
Nei, gjør det som føles best for dere. Kanskje gikk det for fort i svingene, og dere bør starte på nytt i roligere tempo.