Gå til innhold

Noen som vet hva slags barnemat de har på Gran Canaria?


Babygirl Juni11

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg må ta med hjemmefra eller ikke.... Babyen her (9 mnd) er litt småkresen hehe. Men blir superglad om noen vet hva som finnes der nede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på Tenerife for noen uker siden og jeg kikket såvidt i barnemat-hylla. Vesla spiser stort sett vanlig mat nå, så det var mest for nysgjerrighetens skyld! De hadde litt Nestle og noen andre merker. Jeg vil tro at Nestle-glassene er nokså like som her. Ellers har jeg hørt at de tilsetter mer sukker i barnemat (feks grøt) i utlandet. Hvis jeg skulle reist med en på 9-måneder ville jeg tatt med en del hjemmefra, feks grøt og middagsglass, og heller satset på å kjøpe frukt og yoghurt der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma i "eksil" harnettopp flyttet hjem fra Spania, riktig nok fastlandet da, og har stor kunnskap om spansk barnemat. Ville spurt henne om det, siden hun vet ganske greit hva som skiller nestle der og her, og slike ting. Mener hun har blogget om at den grøten der nede ikke er noe bra.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der nede i puerto rico, og jenta mi (som bare er vant med Hipp) nekta å spise noen av de glassene jeg kjøpte der. Litt annerledesa smaker, det var nestle og et merke til for det meste.

Hadde med havregryn til grøt hjemmefra (vi hadde kjøkken på hotellet,) og kjøpte poteter , gulrøtter o.l og mosa selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...