Gå til innhold

Shit! Dette var ikke helt planlagt....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Veslegutt er blitt 7 mnd og nå er jeg jaggu meg gravid på nytt. Hadde ikke forventet å bli trebarnsmamma så kjapt. Har ikke helt fordøyd dette....er i sjokk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Antar det var litt planlagt, på den måten at du ikke har brukt prevansjon. Jeg leker litt med tanken på å ikke bruke prevansjon etter nr to og bare se hva naturen da sier. Så da kan jeg jo fort havne i samme situasjon. Men, kan godt være at det er fullstendig uaktuelt for meg etter graviditet og fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager viss jeg sa noe dumt her. Jeg vet jo ikke hva dere har tenkt angående prevansjon og ny baby. Er litt verpesyk selv, så da ble jeg oppglødd av tanken på baby:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er i sjokk! Det samme skjedde med meg...Har to skjønne jenter i fra før og nå sitter jeg med en vakker nyfødt liten gutt i armene.

 

Håper at når sjokket har lagt seg at barnet er velkommen :) Hos oss var det hele en tøff prosess,men nå er faren kry som en hane for at han har fått en sønn og angrer heldigvis ikke et sek :)

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med ny baby på veg :) Skjønner sjokket om det ikke var planlagt. Tulla mi er straks 10 mnd og jeg har endelig fått tilbake tanta og ønsker å bli gravid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:) Du er heldig da,selv om du kanskje ikke føler deg så klar:)Gullet mitt er snart 6 mnd og jeg har såååå mye lyst på en til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...