Gå til innhold

Tante Grusom, du er savnet!


Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Hvem andre bryr seg om Billie Joe? Eller bryr seg så sykt mye? Ergo, jeg roper på deg og håper du hører en eller annen gang! Altså, i vinterferiemodus har jeg surfa litt rundt, og oppdaga følgende: nytt album påbegynt, hvilket garantert vil si ny turne, på sikt, hvilket igjen vil si at det er helt nødvendig at du kommer på Krangle så jeg slipper å være obsessive helt alene. Jeg minner om følgende:

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/141823824-im-the-son-of-a-bitch-and-edgar-allan-poe/page__st__40__p__141954359__hl__armstrong__fromsearch__1#entry141954359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeei!

 

Nytt album på gang, det gleder jeg meg til! Håper de skal til Oslo snart igjen! Eller helst ikke i år, har ikke lyst til å dra på konsert med gigababymage.... Men det er vel ikke så stor sjanse for det...

 

Ikke fortvil, du er ikke alene om å være obsessive ang bj! Jeg er det i sjelen, er bare litt redusert nå pga kvalmen. Jeg kommer garantert sterkere tilbake bare jeg blir litt bedre! Men vi skal ikke utelukke at jeg har kiket litt på youtube mens jeg har ligget i sofaen om dagene:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut

Heeei!

 

Nytt album på gang, det gleder jeg meg til! Håper de skal til Oslo snart igjen! Eller helst ikke i år, har ikke lyst til å dra på konsert med gigababymage.... Men det er vel ikke så stor sjanse for det...

 

Ikke fortvil, du er ikke alene om å være obsessive ang bj! Jeg er det i sjelen, er bare litt redusert nå pga kvalmen. Jeg kommer garantert sterkere tilbake bare jeg blir litt bedre! Men vi skal ikke utelukke at jeg har kiket litt på youtube mens jeg har ligget i sofaen om dagene:)

Hurra for kvalmetanta, det var egentlig planen min å dytte denne hver dag til du evt dukka opp eller jeg ble kasta ut av Dib!

Ja, når intet annet hjelper kan man i alle fall se på youtube. Og de bruker sikkert lang nok tid i studio til at du får kalva og blitt rålekker innen de kommer til Oslo (hvis du ikke skal ha et like langt svangerskap som Anne-B hadde for et par år siden, det tok da aldri slutt!), så egentlig er alt i rute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei!

 

Nytt album på gang, det gleder jeg meg til! Håper de skal til Oslo snart igjen! Eller helst ikke i år, har ikke lyst til å dra på konsert med gigababymage.... Men det er vel ikke så stor sjanse for det...

 

Ikke fortvil, du er ikke alene om å være obsessive ang bj! Jeg er det i sjelen, er bare litt redusert nå pga kvalmen. Jeg kommer garantert sterkere tilbake bare jeg blir litt bedre! Men vi skal ikke utelukke at jeg har kiket litt på youtube mens jeg har ligget i sofaen om dagene:)

Hurra for kvalmetanta, det var egentlig planen min å dytte denne hver dag til du evt dukka opp eller jeg ble kasta ut av Dib!

Ja, når intet annet hjelper kan man i alle fall se på youtube. Og de bruker sikkert lang nok tid i studio til at du får kalva og blitt rålekker innen de kommer til Oslo (hvis du ikke skal ha et like langt svangerskap som Anne-B hadde for et par år siden, det tok da aldri slutt!), så egentlig er alt i rute.

 

Forhåpentligvis får jeg ha rekorden min i fred, ikke å anbefale. Grattis, tanta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe dere er søte! Jeg håper at ultralyden skal vise at jeg er 9 måneder på vei og har termin i morgen og ikje i august. Det føles nemlig ut som jeghar vært gravid i et år allerede hehe!

 

Sug lut, det var faktisk helt tilfeldig at j eg kom innom her igår,og så finner man en egen tråd om seg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...