Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

I kveld ser vi Bodyguard

• Logg inn for å svare
13 svar til dette emnet

#1 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 19 februar 2012 - 21:38

og tenker på hvor lite vi kan forutse.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Light of my life

Light of my life

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 848 Innlegg:
  • StedBloksberg

Skrevet 19 februar 2012 - 21:45

Heh....? Det var vel ikke akkurat noe hokuspokus å forutse?

#3 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 19 februar 2012 - 22:12

Det kommer jo helt an på - hvis du var tilstede fra tidlig åttitall var det ikke akkurat skrevet i stein at dette var veien ut. Kom du inn tjue år etter er det noe annet.

#4 Gjest_Lykke Fryd ♥_*

Gjest_Lykke Fryd ♥_*
  • Gjest

Skrevet 19 februar 2012 - 22:17

Tenkte at jeg burde se den igjen, men jeg venter litt til.... Husker da jeg så Dirty Dancing igjen etter at Patrick Swayze og Jerry Orbach var døde. Det var rart.
Rart når barndommens "helter" går bort.

#5 30kg opp, 2,5kg baby ut..

30kg opp, 2,5kg baby ut..

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 110 Innlegg:

Skrevet 19 februar 2012 - 22:19

Det kommer jo helt an på - hvis du var tilstede fra tidlig åttitall var det ikke akkurat skrevet i stein at dette var veien ut. Kom du inn tjue år etter er det noe annet.

så du talen til kevin costner fra begravelsen? sukk..frank farmer 4 eva.

#6 30kg opp, 2,5kg baby ut..

30kg opp, 2,5kg baby ut..

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 110 Innlegg:

Skrevet 19 februar 2012 - 22:21

så du talen til kevin costner fra begravelsen? sukk..frank farmer 4 eva.

" 4 eva" kom forøvrig av at jeg prøver å innlemme de unge dibber'ne også .Alle skal med, noe jeg prøver ut for tiden. Ihvertfall til tirsdag.
  • ellen-propellen liker dette

#7 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 19 februar 2012 - 22:54

Jøss, så vulgærsosialistpopulistisk av deg. Tror du det virker?

#8 Lammelåret

Lammelåret

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 655 Innlegg:

Skrevet 19 februar 2012 - 22:58

Er det ikke forutsigbart at folk dør, da?

Besøk gjerne min BLOGG om barn, familie og samfunn. Velkommen!

#9 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 19 februar 2012 - 22:59

Tenkte at jeg burde se den igjen, men jeg venter litt til.... Husker da jeg så Dirty Dancing igjen etter at Patrick Swayze og Jerry Orbach var døde. Det var rart.
Rart når barndommens "helter" går bort.

Veldig rart. Og særlig når de er omtrent på ens egen alder, eller i hvert fall bare ti år over. Jeg gråt som en foss av Dianas begravelse, ikke fordi hun var helt, men fordi hun var der fra alle vi jentene sydde sløyfebluser i åttende på håndarbeiden. Jeg husker moren min gråt da Elvis døde - uforståelig for meg selvsagt, men det var hennes ungdom, hennes helt.
  • Babykilo liker dette

#10 Light of my life

Light of my life

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 848 Innlegg:
  • StedBloksberg

Skrevet 20 februar 2012 - 08:31

Det var vel obvious siden hun begynte å henge med han derre Bobby Brown, og det er over 20 år siden ;)

Hun har forøvrig sagt i intervju (hos Oprah tror jeg) at hun var ruset hver dag på settet til Bodyguard.

#11 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 20 februar 2012 - 09:04

Det var vel obvious siden hun begynte å henge med han derre Bobby Brown, og det er over 20 år siden ;)

Hun har forøvrig sagt i intervju (hos Oprah tror jeg) at hun var ruset hver dag på settet til Bodyguard.

Vel, i 85 var det ikke mulig for meg å forutse at den nydelige jenta skulle ende død i et badekar, også fordi jeg ikke ikke hadde et begrep om dødelighet på den tida - ungdommens blindhet. Og deri ligger noe av tristheta.
  • Frenzia liker dette

#12 Gjest_amandine_*

Gjest_amandine_*
  • Gjest

Skrevet 20 februar 2012 - 09:14

Litt pre Bodyguard var det jo OOOOH I wanna dance with somebody vi bet oss merke i... Helt uoffisielt seff, i og med at vi egt hørte på U2, clash, Imperiet, Depeche, Cure og Sex Pistols...

#13 Gjest_amandine_*

Gjest_amandine_*
  • Gjest

Skrevet 20 februar 2012 - 09:15

Litt pre Bodyguard var det jo OOOOH I wanna dance with somebody vi bet oss merke i... Helt uoffisielt seff, i og med at vi egt hørte på U2, clash, Imperiet, Depeche, Cure og Sex Pistols...

Og da var det ikke mye tegn til Bobby B...

#14 Light of my life

Light of my life

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 848 Innlegg:
  • StedBloksberg

Skrevet 20 februar 2012 - 09:26

Vel, i 85 var det ikke mulig for meg å forutse at den nydelige jenta skulle ende død i et badekar, også fordi jeg ikke ikke hadde et begrep om dødelighet på den tida - ungdommens blindhet. Og deri ligger noe av tristheta.

Ja, trist er det uansett :(