Gå til innhold

I kveld ser vi Bodyguard


Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sug lut

Det kommer jo helt an på - hvis du var tilstede fra tidlig åttitall var det ikke akkurat skrevet i stein at dette var veien ut. Kom du inn tjue år etter er det noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Tenkte at jeg burde se den igjen, men jeg venter litt til.... Husker da jeg så Dirty Dancing igjen etter at Patrick Swayze og Jerry Orbach var døde. Det var rart.

Rart når barndommens "helter" går bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på - hvis du var tilstede fra tidlig åttitall var det ikke akkurat skrevet i stein at dette var veien ut. Kom du inn tjue år etter er det noe annet.

så du talen til kevin costner fra begravelsen? sukk..frank farmer 4 eva.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på - hvis du var tilstede fra tidlig åttitall var det ikke akkurat skrevet i stein at dette var veien ut. Kom du inn tjue år etter er det noe annet.

så du talen til kevin costner fra begravelsen? sukk..frank farmer 4 eva.

" 4 eva" kom forøvrig av at jeg prøver å innlemme de unge dibber'ne også .Alle skal med, noe jeg prøver ut for tiden. Ihvertfall til tirsdag.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut

Tenkte at jeg burde se den igjen, men jeg venter litt til.... Husker da jeg så Dirty Dancing igjen etter at Patrick Swayze og Jerry Orbach var døde. Det var rart.

Rart når barndommens "helter" går bort.

Veldig rart. Og særlig når de er omtrent på ens egen alder, eller i hvert fall bare ti år over. Jeg gråt som en foss av Dianas begravelse, ikke fordi hun var helt, men fordi hun var der fra alle vi jentene sydde sløyfebluser i åttende på håndarbeiden. Jeg husker moren min gråt da Elvis døde - uforståelig for meg selvsagt, men det var hennes ungdom, hennes helt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på - hvis du var tilstede fra tidlig åttitall var det ikke akkurat skrevet i stein at dette var veien ut. Kom du inn tjue år etter er det noe annet.

 

Det var vel obvious siden hun begynte å henge med han derre Bobby Brown, og det er over 20 år siden ;)

 

Hun har forøvrig sagt i intervju (hos Oprah tror jeg) at hun var ruset hver dag på settet til Bodyguard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Det kommer jo helt an på - hvis du var tilstede fra tidlig åttitall var det ikke akkurat skrevet i stein at dette var veien ut. Kom du inn tjue år etter er det noe annet.

 

Det var vel obvious siden hun begynte å henge med han derre Bobby Brown, og det er over 20 år siden ;)

 

Hun har forøvrig sagt i intervju (hos Oprah tror jeg) at hun var ruset hver dag på settet til Bodyguard.

Vel, i 85 var det ikke mulig for meg å forutse at den nydelige jenta skulle ende død i et badekar, også fordi jeg ikke ikke hadde et begrep om dødelighet på den tida - ungdommens blindhet. Og deri ligger noe av tristheta.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Litt pre Bodyguard var det jo OOOOH I wanna dance with somebody vi bet oss merke i... Helt uoffisielt seff, i og med at vi egt hørte på U2, clash, Imperiet, Depeche, Cure og Sex Pistols...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Litt pre Bodyguard var det jo OOOOH I wanna dance with somebody vi bet oss merke i... Helt uoffisielt seff, i og med at vi egt hørte på U2, clash, Imperiet, Depeche, Cure og Sex Pistols...

Og da var det ikke mye tegn til Bobby B...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer jo helt an på - hvis du var tilstede fra tidlig åttitall var det ikke akkurat skrevet i stein at dette var veien ut. Kom du inn tjue år etter er det noe annet.

 

Det var vel obvious siden hun begynte å henge med han derre Bobby Brown, og det er over 20 år siden ;)

 

Hun har forøvrig sagt i intervju (hos Oprah tror jeg) at hun var ruset hver dag på settet til Bodyguard.

Vel, i 85 var det ikke mulig for meg å forutse at den nydelige jenta skulle ende død i et badekar, også fordi jeg ikke ikke hadde et begrep om dødelighet på den tida - ungdommens blindhet. Og deri ligger noe av tristheta.

 

Ja, trist er det uansett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...