Anonym bruker skrev 22 februar 2012 - 11:21:
Meg igjen. (HI) Det hele har nok litt med at jeg hadde en operasjon for litt siden som gjorde at jeg mistet veldig mye blod. Blodprosenten min stupte og jeg er nå veldig sliten, trøtt og svimmel. Må spise jerntabletter leeenge. Dette er medvirkende til at jeg vil slutte med ammingen. Utrolig slitsomt når man er trett fra før pga nattamming, tre andre barn og mann som arbeider mye. Har likevel kommet over "kneika" og ser litt lysere på saker. Men jobber iherdig for at hun skal ta flaske, sånn at jeg i det minste kan lufte meg litt og møte venner på kafe en gang imellom
Er vel ikke mye forlangt det vel? Er det?
Absolutt ikke mye forlangt!! Skjønner deg veldig godt, selv om jeg ikke har 4 barn selv. ;-) gjør det om er best for deg. Og som du ser er det bare en eneste her som sier noe annet, den personen kjenner ikke deg og din situasjon. Derfor helt meningsløst å hamre løs på deg på den måten... Virker som om det er enkelte med veldig sterke personlige meninger her inne som trenger å få utløp for det. :-P akkurat som om det er om å gjøre å få folk til å føle seg om elendige foreldre...