Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Vil slutte å amme...

• Logg inn for å svare
22 svar til dette emnet

#21 <3 3xM <3

<3 3xM <3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 23 Innlegg:

Skrevet 22 februar 2012 - 22:34

Vis innleggAnonym bruker skrev 22 februar 2012 - 11:21:

Meg igjen. (HI) Det hele har nok litt med at jeg hadde en operasjon for litt siden som gjorde at jeg mistet veldig mye blod. Blodprosenten min stupte og jeg er nå veldig sliten, trøtt og svimmel. Må spise jerntabletter leeenge. Dette er medvirkende til at jeg vil slutte med ammingen. Utrolig slitsomt når man er trett fra før pga nattamming, tre andre barn og mann som arbeider mye. Har likevel kommet over "kneika" og ser litt lysere på saker. Men jobber iherdig for at hun skal ta flaske, sånn at jeg i det minste kan lufte meg litt og møte venner på kafe en gang imellom ;) Er vel ikke mye forlangt det vel? Er det?

Absolutt ikke mye forlangt!! Skjønner deg veldig godt, selv om jeg ikke har 4 barn selv. ;-) gjør det om er best for deg. Og som du ser er det bare en eneste her som sier noe annet, den personen kjenner ikke deg og din situasjon. Derfor helt meningsløst å hamre løs på deg på den måten... Virker som om det er enkelte med veldig sterke personlige meninger her inne som trenger å få utløp for det. :-P akkurat som om det er om å gjøre å få folk til å føle seg om elendige foreldre...

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 februarmamma 2011

februarmamma 2011

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 202 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2012 - 15:22

Siden sist jeg svarte i denne tråden har det utviklet seg en situasjon hos oss som gjør at jeg er glad for å ha oppretholdt noe amming nå som minste har blitt et år og begynt i bhg. Han har nevnelig blitt ordentlig syk med lungebetennelse og har nektet å spise i 5 dager grunnet mageproblemer samtidig. Har i disse dagene bestemt meg for å trå til og amme 2-3 gr ekstra i døgnet, siden dette er det eneste han får i seg. Føles veldig godt å kunne gi ham det. Rart hva man ikke gjør for de små :-)

#23 isimagen

isimagen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 94 Innlegg:

Skrevet 27 februar 2012 - 19:58

Vis innleggfebruarmamma 2011 skrev 23 februar 2012 - 15:22:

Siden sist jeg svarte i denne tråden har det utviklet seg en situasjon hos oss som gjør at jeg er glad for å ha oppretholdt noe amming nå som minste har blitt et år og begynt i bhg. Han har nevnelig blitt ordentlig syk med lungebetennelse og har nektet å spise i 5 dager grunnet mageproblemer samtidig. Har i disse dagene bestemt meg for å trå til og amme 2-3 gr ekstra i døgnet, siden dette er det eneste han får i seg. Føles veldig godt å kunne gi ham det. Rart hva man ikke gjør for de små :-)

Isj, så leit med sykdom.. God bedring! :)