Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

trygg og sunn slanking?

• Logg inn for å svare
2 svar til dette emnet

#1 solstråle- g09 og ?12

solstråle- g09 og ?12

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 550 Innlegg:

Skrevet 17 februar 2012 - 23:34

Jeg har nå hatt anoreksi siden jeg var 14; er nå 23. Har nettopp fått mitt andre barn. Sykdommen er i h å jeg vil kalle en rolig fase, og håper jo dette kan fortsette. Saken er den at jeg skal gifte meg i sommer, og har kjøpt kjole. Vil gjerne ned noen kilo, veier nå 70 kg og kunne tenke meg ned 6 kg. Er bare så redd for at sykdommen skal blusse opp igjen, det gjorde den etter at jeg fikk nr 1.

Lurer veldig på om det er noen i samme situasjon,og om noen har råd til trygg og sunn slanking? Føler meg så veldig alene når det kommer til dette fordi jeg ikke kjenner noen i samme situasjon, og kunne trengt tips og råd :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 379 839 Innlegg:

Skrevet 20 februar 2012 - 07:45

Gå turer i skog og mark? Ta med barna hvis du har mulighet, eller gjør det alene. Eller dansing med barna hjemme.

#3 Coach

Coach

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 8 Innlegg:

Skrevet 29 februar 2012 - 15:48

Jeg har nå hatt anoreksi siden jeg var 14; er nå 23. Har nettopp fått mitt andre barn. Sykdommen er i h å jeg vil kalle en rolig fase, og håper jo dette kan fortsette. Saken er den at jeg skal gifte meg i sommer, og har kjøpt kjole. Vil gjerne ned noen kilo, veier nå 70 kg og kunne tenke meg ned 6 kg. Er bare så redd for at sykdommen skal blusse opp igjen, det gjorde den etter at jeg fikk nr 1.

Lurer veldig på om det er noen i samme situasjon,og om noen har råd til trygg og sunn slanking? Føler meg så veldig alene når det kommer til dette fordi jeg ikke kjenner noen i samme situasjon, og kunne trengt tips og råd :)

Trygg og sunn slanking er nøkkelordet ja. Det det hele handler om er ballanse mellom blodsukkernivå og insulinnivå. Dette kan jeg hjelpe deg med å forstå og hvor enkelt det kan gjøres. Hvis du ønsker å vite mer så send meg en mail på opsa-hop@online.no Lykke til :)