Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

LItt sent ute, jeg,og så har dere rappa alle tomatene på solfang??

• Logg inn for å svare
10 svar til dette emnet

#1 Gjest_amandine_*

Gjest_amandine_*
  • Gjest

Skrevet 16 februar 2012 - 12:35

ÅÅÅÅÅH... Ikke tomat. Ikke agurk. sukk

Forumtråden fortsetter under...

#2 Gjest_Tullmusa83_*

Gjest_Tullmusa83_*
  • Gjest

Skrevet 16 februar 2012 - 13:58

Nå fikk jeg lyst på gresk salat

#3 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 16 februar 2012 - 16:16

Impecta, kjære deg. Impecta.se.

#4 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 16 februar 2012 - 16:23

Men hvis du vil kan du få tomatfrø av meg? Det ER jo tross alt bare i eget hode at jeg har ni mål hage, så det er ingen sjans i havet for at jeg skal plante alle de busktomatene jeg har frø til. Eller, egentlig er vel sannheten at jeg alltid sår altfor mye og så har et helvete med å bli kvitt plantene når jeg kommer dithen at jeg må innse de kalde plass-fakta.
Det er disse: http://www.impecta.s...tionstomat.html

#5 Gjest_amandine_*

Gjest_amandine_*
  • Gjest

Skrevet 16 februar 2012 - 17:17

ÅH! Vil du dele, altsÅ? Takker takker! Skal tenke meg frempÅ sÅ blir det overraskelse i posten til deg som takk;-)

Og agurker fÅr jeg kjøpt hos svensken..hi hi

Dette innlegget har blitt redigert av amandine: 16 februar 2012 - 17:18

#6 Gjest_amandine_*

Gjest_amandine_*
  • Gjest

Skrevet 16 februar 2012 - 17:37

He he he nå har jeg kjøpt hos svensken.Mye mer enn jeg skulle ha selvfølgelig he he det ble dyre agurker!!

#7 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 16 februar 2012 - 19:30

Kult, jeg skal så max ti av det de påstår er førti frø, så du har potensielt tredve tomatplanter til sommeren:)

Svensken er skummel for lommeboka, særlig fordi alt hver for seg koster ingenverdensting.

#8 Gjest_amandine_*

Gjest_amandine_*
  • Gjest

Skrevet 16 februar 2012 - 21:58

Kult, jeg skal så max ti av det de påstår er førti frø, så du har potensielt tredve tomatplanter til sommeren:)

Svensken er skummel for lommeboka, særlig fordi alt hver for seg koster ingenverdensting.

NEMLIG::: Men jeg har shoppet noe så avsindig i dag at litt fra eller tilgjør vel ikke så mye(rettferdiggjørerettferdiggjøre).. Gryter, håndklær, dyner og sengetøy så kontoen gråter blod..Og nå frø.

#9 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 671 Innlegg:

Skrevet 16 februar 2012 - 22:00

Jeg adopterer bort mine jeg, når de er store nok til å omplasseres. De er så søte når de er 2,5 cm. lange. Da ser det veldig søtt ut med 20 små babyspirer som perler på en snor langs med vinduet.

Virkeligheten treffer dog når de plutselig er taggete beist på over 1.40 i høyden.
Det er JEG som er skjøga.

#10 Gjest_amandine_*

Gjest_amandine_*
  • Gjest

Skrevet 20 februar 2012 - 09:22

Om de kan postes er jeg en VELDIG god adoptivmor!!!

#11 Gjest_sug lut_*

Gjest_sug lut_*
  • Gjest

Skrevet 20 februar 2012 - 12:46

Amandine, min skjønne blomst, jeg har nå sådd åtte og de 32 gjenværende er puttet i konvolutt og reiser vestover så snart jeg kommer meg til ei postkasse!

Annonse