Er det flere av oss dere ute , som vil hive seg på her og støtte hverandre?
Er det andre "store" damer der ute , som begynte et nytt & bedre liv i januar? :)
Opprettet av
Superduperanonym
, feb. 15 2012 20:09
3 svar til dette emnet
Skrevet 15 februar 2012 - 20:09
Heisann , selv er jeg "stor" og mitt førtse mål nå er å komme ned på et 2 siffret tall
Er godt igang med sunnere mat og litt bevelgelse i hverdagen. Idag viste vekta - 7 kilo siden 1 januar !!! Hurra 
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 28 februar 2012 - 12:33
Ja. jeg begynte på grete roede kurs 09 januar, og var i går gått ned akkurat 10 kilo. mitt neste mål er ned 6 kilo innen påske:)
Skrevet 24 april 2012 - 20:03
Startet på 85kg, er ganske liten så for meg er det nok. Nå har jeg gått på LCHF i 4-5 uker og vekta har gått tom for batteri
Har totalt gått ned 6 kg og kunne ha vært under 80 allerede, men i påsken gikk jeg opp 3 kg
Bodde hos noen andre og hadde LCHF-fri.. angrer enda
hehe. Koste meg, men i ettertid ikke verdt.
Jeg vil gjerne ned til 60-65kg. Vil gjerne ha et barn til, men da skal kroppen ha et bedre utgangspunkt først siden jeg la på meg nesten 20kg forrige svangerskap. Har kjøpt meg ZUMBA dvdene
) Men har ikke kommet ordentlig i gang enda.
Gleder meg til å nå målet!!
Kunne jo ikke vært mer glad i godis, eller utålmodig- men lager lchf desserter når jeg er sugen og hittil har det ikke gitt noe negativt utfall =) Da er det snakk om 25g med 70% (eller mørkere) sjokolade.
Jeg vil gjerne ned til 60-65kg. Vil gjerne ha et barn til, men da skal kroppen ha et bedre utgangspunkt først siden jeg la på meg nesten 20kg forrige svangerskap. Har kjøpt meg ZUMBA dvdene
Gleder meg til å nå målet!!
Find something you would die for, and live for it.
Skrevet 13 mai 2012 - 16:06
Ikke i januar dessverre, men i mars
Henger meg gjerne på her om det blir noe mer aktivitet!
Gravid for første gang, håper alt går bra og at vi får et nytt familiemedlem i august 2013.