Gå til innhold

Er det andre "store" damer der ute , som begynte et nytt & bedre liv i januar? :)


Devil in disguise

Anbefalte innlegg

Heisann , selv er jeg "stor" og mitt førtse mål nå er å komme ned på et 2 siffret tall ;) Er godt igang med sunnere mat og litt bevelgelse i hverdagen. Idag viste vekta - 7 kilo siden 1 januar !!! Hurra ;)

 

Er det flere av oss dere ute , som vil hive seg på her og støtte hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ja. jeg begynte på grete roede kurs 09 januar, og var i går gått ned akkurat 10 kilo. mitt neste mål er ned 6 kilo innen påske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Startet på 85kg, er ganske liten så for meg er det nok. Nå har jeg gått på LCHF i 4-5 uker og vekta har gått tom for batteri :P Har totalt gått ned 6 kg og kunne ha vært under 80 allerede, men i påsken gikk jeg opp 3 kg :o Bodde hos noen andre og hadde LCHF-fri.. angrer enda :P hehe. Koste meg, men i ettertid ikke verdt.

 

Jeg vil gjerne ned til 60-65kg. Vil gjerne ha et barn til, men da skal kroppen ha et bedre utgangspunkt først siden jeg la på meg nesten 20kg forrige svangerskap. Har kjøpt meg ZUMBA dvdene :)) Men har ikke kommet ordentlig i gang enda.

 

Gleder meg til å nå målet!! :D Kunne jo ikke vært mer glad i godis, eller utålmodig- men lager lchf desserter når jeg er sugen og hittil har det ikke gitt noe negativt utfall =) Da er det snakk om 25g med 70% (eller mørkere) sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ikke i januar dessverre, men i mars :) Henger meg gjerne på her om det blir noe mer aktivitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...