Fordeler/ulemper med 50% barnehageplass
Skrevet 23 februar 2012 - 00:54 #21
Skrevet 24 februar 2012 - 11:26 #22
Skrevet 25 februar 2012 - 00:35 #23
Flott med svar fra noen som ser saken fra den siden og! Ja, barn er jo så forskjellig så er ikke godt å si hvordan akkurat jenta mi vil takle en slik situasjon. Er ikke godt å si for meg som kjenner henne engang, for det er jo såpass lenge til hun skal begynne å bhg, og hun vil jo utvikle seg og forandre seg enormt mye innen den tid..
Det du skriver om minimum 80 % plass pga trygghet for barnet er nettopp grunnen til jeg skrev dette innlegget til å begynne med. Men heldigvis har jeg jo fått mange bekreftelser på at
Høres lurt ut å ha tilvenningensdagene i strekk og kanskje ha økt plass den første tiden ja. Det skal jeg ta med meg..
Skrevet 25 februar 2012 - 00:58 #24
Takk for svar! Høres ut som dere har fått et fint opplegg på det.. Godt å høre at det er enda flere med positive erfaringer. Jo fler, jo bedre
Hei El1!
Så fint at det fungerer så bra med gutten din i bhg.. Det høres jo ut som en god løsning med flere og kortere dager hvis man har mulighet til det, men det hadde ikke vi fått til.
Også er litt av grunnen til at jeg vurderer en 50% plass mer enn f.eks 60% den halve kontantstøtten vi får hvis hun har halv bhgplass. Det er jo tross alt en betydelig sum det er snakk om, og det er dumt å "gå glipp av" de 2500 kr/mnd bare pga èn ekstra dag i bhg annenhver uke (=60% kontra 50%).
Så det er flere hensyn å ta her, men selvfølgelig er Lillemor det viktigste, og vi vil bare gjøre det som er best for henne <3
Snarveier
Siste opprettede emner
-
Ble innlegget slettet?Anonym bruker - i dag, 15:47
-
Dørskilt!Anonym bruker - i dag, 15:37
-
Hvite flekker på føttene....Nr. 3 på vei! :D - i dag, 15:30
-
Drikke alkohol i offentlig parkAnonym bruker - i dag, 15:27
-
Noen som har kjøpt Ford S max som bruktbil??1881 - i dag, 15:21
-
-
Siste innlegg
-
Hvor mye lommepenger på Mallorca
I alle fall 12000-14000 kroner for det er dyrt på Mallorca og normalt regner man...
1881 - i dag, 16:00 -
Dikt, ♥ og internettsmask til SUG LUT
Hva faen skjer a? Her tar jeg meg en liten tur på jobb i ett par dager, og så ko...
Frenzia - i dag, 15:59 -
Ja, barndomssomre av full lengde er gull. Får man det til er det da definitivt i...
sug lut - i dag, 15:44 -
25 grader her, i vogna ligger hun kun i body og var allikevel svett.
miepia30 - i dag, 15:42