Gå til innhold

Dagmamma søkes fra 1. september i Tananger/Stavanger/Sola/


oma

Anbefalte innlegg

Vår liten gutt Nikolai har ikke fått barnehageplass fra høsten og vi trenger hjelp til barnepass fra 1. september, han er da 9 mnd gammel. Vi bor i Tananger og jeg jobber i Dusavik og mannen min jobber i Tananger, så hvis det er noen i nærheten av dette som er ledig, ikke nøl med å a kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg er en voksen dame med lang erfaring som barnepass, har gode attester og referanser, bor på Tasta. jeg er ledig så fint om du vil ta kontkt med meg for å slå av en prat. tlf nr er 46917904. håper vi snakkes da. hilsen Kjersti. ps har ikke mailadresse så du må ta kontakt på tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår liten gutt Nikolai har ikke fått barnehageplass fra høsten og vi trenger hjelp til barnepass fra 1. september, han er da 9 mnd gammel. Vi bor i Tananger og jeg jobber i Dusavik og mannen min jobber i Tananger, så hvis det er noen i nærheten av dette som er ledig, ikke nøl med å a kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen, ja det kan du, jeg er veldig interresert i jobben. så bare ta kontakt med meg så snart du har anledning. du må gjerne få noen andre å ringe for deg da jeg ikke er så veldig god i engelsk. vi snakkes da. hilsen KJERSTI. ps tlf 46917904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg kan gjerne passe din kjære sønn fra høsten av, men kan du gi meg en tilbakemelding på det????jeg har mistet ditt tlfnr, beklager

mitt nr er 46917904. vennlig hilsen Kjersti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint om du kan ta kontakt med meg da jeg fremdeles ikke har hørt et pip. på forhand takk . vennlig hilsen KJERSTI. ps jeg har ikke mailadresse og heller ikke ditt tlfnr men du når meg på tlf 46917904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei! Jeg bare lurer, har du fått svar om plass til høsten? Jeg har en 5 mnd gammel gutt ser du og venter spent på om vi faktisk får plass, noe jeg tviler på :/..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, har dere fått dagmamma? jeg har lang erfaring og gode attester, ta gjerne kontakt på tlf 46917904 da jeg ikke har emailadresse. håper å høre fra deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor vil dere ikke svare? jeg er ledig og har lang erfaring, gode attester. tlfnr er 46917904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...