Gå til innhold

Inspirert av en annen tråd: Ensomme i Trondheim, kanskje vi kan få til et treff? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da sier vi onsdag!

Det fins vel en eller anna slags meldingsboks på dette forumet, dere får sende på en melding så skal dere få adresse og slikt! :)

Her starter dagen ganske tidlig, så lunsj i lunsjtid? Mellom elleve og tolv?

 

Hvis det er flere som vil og har tid er det bare å si ifra! :)

 

Jeg har forresten katt, hvis noen er hyperallergikere :( Kasta han nettopp på dør etter den fikk et lite anfall og løp rundt på alt som laga lyd.. blir småsprø noen ganger. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mentha & Junior

Jeg blir gjerne med neste gang :) Følger tråden, men vi reiser på ferie på tirsdag og da blir vi borte til påskeuka. Så jeg slenger meg gjerne på etterhvert om det er lov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Mentha! Leste igjennom innlegg for å sjekke hvem som hadde mulighet og håpa du ville svare :)

Judith.. Det kommer litt an på hvor du kommer fra. Tar det på innboks, hvis jeg finner ut hvor den er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Ja hvis det blir en fast kaklegjeng som møtes så vil jeg selvsagt gjerne være en del av den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har katter selv så det er ikke noe problem for meg :) Passer fint i den tiden for meg :) send med adresse på pm da :) judith92, hvis det blir vanskelig med bussing og sånn, så kunne jeg ha kjørt innom og plukka opp deg, hvis du har bilstol og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært kjempegøy å være med på onsdag, men har 2 møter den dagen så da passer det heller dårlig desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg prøver på nytt og ser om det er noen som vil treffes :) Jeg foreslår å møtes på cafe eller lignende en gang helgen 4 - 6 mai. Noen som vil være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mentha & Junior

Frøken Lakenskrekk, jeg MÅ bare si det - jeg digger "statusen" din, eller hva jeg skal kalle det. Signaturen..? Den er knall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Da er vi jo 4 stik :) Når passer det best for dere da?

 

For meg er det best om det blir på fredag (etter arbeidstid en gang) eller søndag (før kl 16) Lørdag går også, men da må jeg gjøre noen endringer i tentative planer, men det lar seg alltids gjennomføre.

 

Noen innspill til hvor vi kan møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Fredag ettermiddag eller lørdag formiddag passer best for meg ettersom vi skal bort lørdag kveld ;) Men skal vi ha med barn eller ikke ? For min del er det greit om jeg "slipper", så mannen kan ha han hjemme ;) Men det er selvsagt greit at det er med andre barn!

 

Enkleste for meg er å møtes på Tiller et sted, eller på Melhus. Jordbærpikene f.eks? Greit med parkering og ikke langt å gå. I alle fall om vi skal møtes på lørdag, da er det vel fort kaos i byen. Men stiller opp stort sett overalt jeg, det går alltids an å komme seg steder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barnefri i helgen så jeg stiller uten barn i hvert fall :) Jeg har ikke bil, slik at det kan være vanskelig for meg å komme meg til Melhus.

 

Jeg bor på Tiller ikke så langt unna City Syd. Hvis dere vil kan vi godt treffes hjemme hos meg på fredag ettermiddag/kveld i stedet for å gå på cafe? Men åpen for andre forslag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

For min del kan vi godt møtes på City Syd, jeg må dit likevel :) Vi snakket jo også om å spise på den kinesiske restauranten der, men jeg vet ikke hvordan stemningen er for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla skal til faren sin i helga, så jeg stiller uten barn, men har ingen planer enda så passer når som helst :) bor på Klett, så kommer meg lett til både Melhus og Tiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan vi godt treffes på den kinesiske restauranten rett ved siden av Ciy Syd på fredag i 5 - 6 tiden eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Det høres bra ut for meg :) Gjerne nærmere 5 enn 6, men begge deler passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer for meg også, så fremt ikke det blir noe kriser hos bf som han måå ha hjelp til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei damer!

Jeg lurer på om det er noen av dere som har lyst til å komme hjem til meg på et lite treff? Tenkte å ha et lite treff tirsdag i neste uke på dagtid, altså den 29. mai. Jeg vet det er ei som kan komme, og det hadde vært veldig koselig om vi hadde vært flere:))

Dere er alle sammen hjertelig velkommen, både med og uten barn! Jeg skal prøve å fikse noe enkel lunsj, så kan vi kose oss og skravle litt sammen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...