Gå til innhold

Inspirert av en annen tråd: Ensomme i Trondheim, kanskje vi kan få til et treff? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mentha & Junior

Koselig jo flere det blir :)

Men det var dette med dato da.. Ble det 6 mars, eller blir det helgen etter? Og når på dagen?

Turbogutt er i bhg på dagtid, og jeg har egentlig ikke behov for å ta han med på første treffet i alle fall. Men om andre vil ta med sine små så er det bare koselig for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

#17 igjen her...

 

Som sagt kan jeg den 6, mars etter arbeidstid (ca 16) og helgen 9 - 11 mars. Jeg har eg sønn på 2 år og er alenemor, slik at det er kun disse dagene jeg kan uten barn på en stund ;)

 

Jeg stiller gjerne på treff både den 6 og i helgen hvis det er noen som ikke kan en av dagene, Har et stort behov for å få meg et nettverk i byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Kan vi ikke si at vi setter 6 mars som dato nå først i alle fall? Så får de som kan møtes, og så kan vi ta det derfra :)

Møtes kl 17 f.eks? Så kan vi spise middag sammen evt? Det er jo en kjempegod kinarestaurant på city syd :) Eller vi kan bare ta en kaffe og skravle litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke si at vi setter 6 mars som dato nå først i alle fall? Så får de som kan møtes, og så kan vi ta det derfra :)

Møtes kl 17 f.eks? Så kan vi spise middag sammen evt? Det er jo en kjempegod kinarestaurant på city syd :) Eller vi kan bare ta en kaffe og skravle litt :)

 

Syns det var en god ide. Jeg blir med kl 15 og gjerne på kinaresturanten rett ved city syd. Andre som blir med?

 

#17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke si at vi setter 6 mars som dato nå først i alle fall? Så får de som kan møtes, og så kan vi ta det derfra :)

Møtes kl 17 f.eks? Så kan vi spise middag sammen evt? Det er jo en kjempegod kinarestaurant på city syd :) Eller vi kan bare ta en kaffe og skravle litt :)

 

Syns det var en god ide. Jeg blir med kl 15 og gjerne på kinaresturanten rett ved city syd. Andre som blir med?

 

#17

 

Jeg mente selvsagt kl 17 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Kan vi ikke si at vi setter 6 mars som dato nå først i alle fall? Så får de som kan møtes, og så kan vi ta det derfra :)

Møtes kl 17 f.eks? Så kan vi spise middag sammen evt? Det er jo en kjempegod kinarestaurant på city syd :) Eller vi kan bare ta en kaffe og skravle litt :)

 

Syns det var en god ide. Jeg blir med kl 15 og gjerne på kinaresturanten rett ved city syd. Andre som blir med?

 

#17

 

Jeg mente selvsagt kl 17 ;)

 

Hehe.. Ellers måtte du kanskje ha ventet en stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dytter i tilfelle noen andre vil være med på treff 6 mars kl 17 på kinaresurant ved city syd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#17 igjen her...

 

Som sagt kan jeg den 6, mars etter arbeidstid (ca 16) og helgen 9 - 11 mars. Jeg har eg sønn på 2 år og er alenemor, slik at det er kun disse dagene jeg kan uten barn på en stund ;)

 

Jeg stiller gjerne på treff både den 6 og i helgen hvis det er noen som ikke kan en av dagene, Har et stort behov for å få meg et nettverk i byen!

Jeg kan helgen 9-11 Mars, da har jeg barnefri. Har barnefri annenhver helg. :)

 

Noen som vil møtes på et glass vin eller en øl på en rolig uteplass? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan muligens helga 9-11 mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan muligens helga 9-11 mars :)

#17 igjen her...

 

Som sagt kan jeg den 6, mars etter arbeidstid (ca 16) og helgen 9 - 11 mars. Jeg har eg sønn på 2 år og er alenemor, slik at det er kun disse dagene jeg kan uten barn på en stund ;)

 

Jeg stiller gjerne på treff både den 6 og i helgen hvis det er noen som ikke kan en av dagene, Har et stort behov for å få meg et nettverk i byen!

Jeg kan helgen 9-11 Mars, da har jeg barnefri. Har barnefri annenhver helg. :)

 

Noen som vil møtes på et glass vin eller en øl på en rolig uteplass? :)

 

#17 her igjen :)

 

Jeg har også barnefri den helgen. Blir gjerne med å tar et glass vin eller noe på fredag eller lørdag! Når passer det dere best, og hvor er det best å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan muligens helga 9-11 mars :)

#17 igjen her...

 

Som sagt kan jeg den 6, mars etter arbeidstid (ca 16) og helgen 9 - 11 mars. Jeg har eg sønn på 2 år og er alenemor, slik at det er kun disse dagene jeg kan uten barn på en stund ;)

 

Jeg stiller gjerne på treff både den 6 og i helgen hvis det er noen som ikke kan en av dagene, Har et stort behov for å få meg et nettverk i byen!

Jeg kan helgen 9-11 Mars, da har jeg barnefri. Har barnefri annenhver helg. :)

 

Noen som vil møtes på et glass vin eller en øl på en rolig uteplass? :)

 

#17 her igjen :)

 

Jeg har også barnefri den helgen. Blir gjerne med å tar et glass vin eller noe på fredag eller lørdag! Når passer det dere best, og hvor er det best å gå?

 

Dytter, blir det noe i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lyst til å være med på ett treff, men jeg er avhengig av å kunne ha med lillegutt da. Men om dere skal møtes senere med barn har jeg veldig lyst til å være med :) Bor litt utenfor Trondheim og kjenner absolutt ingen uten om sambo og familien hans x) Så hadde vært godt å komme seg ut døra og møtt andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Her skjer det veldig lite. Jeg tar ansvar! (hihihi!)

Vi møtes til uka! Onsdag? Torsdag?

Hvor? I midtbyen eller på city'n eller på Lade? (Aner ikke steder å treffes på Lade, men for all del, vi finner da noe!) Når jeg først har stabla vogn og unge inn i bil er det knakende likegyldig hvor jeg ender.

Lakenskrekk, blir du med? Enn du Judith? Hmmm? Andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kan komme hit, hvis dere vil og, hvis det er av interesse. Jeg kan bake ;) Hihi. Da er det jo enklere med disse ungene og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er mulig å komme seg til møtestedet med buss, bor litt utenfor Trondheim så er det det samme for meg :) å jeg er hjemme i permisjon så jeg kan når som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva som skjer med et evt treff i helgen jeg. Jeg er alenemor som jobber fulltid og har ikke anledning å treffes nese uke (selv om det høres veldig hyggelig ut).

 

Så jeg lurer på om det fremdeles er noen som vil treffes i helgen slik som tidligere nevnt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Jeg skulle gjerne vært med, men jeg klarte jo selvsagt å bli skikkelig sjuk likevel... Så må bare holde meg hjemme enn så lenge :( Men det er ikke lysten det står på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også treffes i helgen, men ble også syk :(

Hva med helgen om 2 uker? :) 23, 24

Fredag eller lørdag, oss damer og en øl ute på en rolig plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Her skjer det veldig lite. Jeg tar ansvar! (hihihi!)

Vi møtes til uka! Onsdag? Torsdag?

Hvor? I midtbyen eller på city'n eller på Lade? (Aner ikke steder å treffes på Lade, men for all del, vi finner da noe!) Når jeg først har stabla vogn og unge inn i bil er det knakende likegyldig hvor jeg ender.

Lakenskrekk, blir du med? Enn du Judith? Hmmm? Andre?

 

Er med jeg ja :) er hjemmeværende og vesla er i bhg som regel, men har hu ofte hjemme også hvis vi skal noe :) bor rett utenfor trheim, men bare å hive seg i bilen så er det ikke vanskelig å komme seg noe sted :) har vært syk de siste dagene nå, men til uka da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også treffes i helgen, men ble også syk :(

Hva med helgen om 2 uker? :) 23, 24

Fredag eller lørdag, oss damer og en øl ute på en rolig plass :)

 

Vannligvis ville jeg kunnet da, men akkuratt den helgen har jeg gutten min for pappaen er borte... Men hvis du vil kan vi møtes med barn neste helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Her skjer det veldig lite. Jeg tar ansvar! (hihihi!)

Vi møtes til uka! Onsdag? Torsdag?

Hvor? I midtbyen eller på city'n eller på Lade? (Aner ikke steder å treffes på Lade, men for all del, vi finner da noe!) Når jeg først har stabla vogn og unge inn i bil er det knakende likegyldig hvor jeg ender.

Lakenskrekk, blir du med? Enn du Judith? Hmmm? Andre?

 

Er med jeg ja :) er hjemmeværende og vesla er i bhg som regel, men har hu ofte hjemme også hvis vi skal noe :) bor rett utenfor trheim, men bare å hive seg i bilen så er det ikke vanskelig å komme seg noe sted :) har vært syk de siste dagene nå, men til uka da? :)

 

Jeg blir gjerne med på et treff til uka. Hva med torsdag da?

Vi må også kjøre bil da vi bor utenfor Trondheim, så det er ikke så nøye hvor det er. Hørtes koselig ut med hjemmebesøk også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag og tirsdag formiddag er jeg opptatt, og torsdagskvelden skal vi på babysvømming! (Hurra, jeg gleder meg masse!! :D)

 

Jeg tenker som så, at vi som kan møtes nå til uka gjør det, og så finner vi ei helg eller no slikt hvor flere kan møtes. Det er jo ikke snakk om bare å møtes EN gang, eller hur? :D Litt av poenget er jo å bli godt kjent og være venner! Hihi. Gleder meg!

 

Skal vi se.. jeg kan fikse lunsj? (Er ikke sånn superdame asså, her blir det helt normal ost og syltetøy og slikt ;) ) Onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag og tirsdag formiddag er jeg opptatt, og torsdagskvelden skal vi på babysvømming! (Hurra, jeg gleder meg masse!! :D)

 

Jeg tenker som så, at vi som kan møtes nå til uka gjør det, og så finner vi ei helg eller no slikt hvor flere kan møtes. Det er jo ikke snakk om bare å møtes EN gang, eller hur? :D Litt av poenget er jo å bli godt kjent og være venner! Hihi. Gleder meg!

 

Skal vi se.. jeg kan fikse lunsj? (Er ikke sånn superdame asså, her blir det helt normal ost og syltetøy og slikt ;) ) Onsdag?

 

Jeg kan få det til på onsdag, kan være jeg må ordne med sfo til skolegutten. Han er ferdig på skolen kl. 13.00, så kommer litt an på tidspunkt. Men det lar seg helt sikkert ordne, ikke noe problem:)

Høres koselig ut med lunsj:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag og tirsdag formiddag er jeg opptatt, og torsdagskvelden skal vi på babysvømming! (Hurra, jeg gleder meg masse!! :D)

 

Jeg tenker som så, at vi som kan møtes nå til uka gjør det, og så finner vi ei helg eller no slikt hvor flere kan møtes. Det er jo ikke snakk om bare å møtes EN gang, eller hur? :D Litt av poenget er jo å bli godt kjent og være venner! Hihi. Gleder meg!

 

Skal vi se.. jeg kan fikse lunsj? (Er ikke sånn superdame asså, her blir det helt normal ost og syltetøy og slikt ;) ) Onsdag?

 

Jeg kan få det til på onsdag, kan være jeg må ordne med sfo til skolegutten. Han er ferdig på skolen kl. 13.00, så kommer litt an på tidspunkt. Men det lar seg helt sikkert ordne, ikke noe problem:)

Høres koselig ut med lunsj:)

 

høres kjempekoselig ut :) jeg kan på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...