Gå til innhold

Om underliv og sånn...


Mor Løvehjerte

Anbefalte innlegg

La oss diskutere underliv igjen!

 

Muligens pga. disse tampongene på snei, eller kanskje ikke... uansett, så er jeg i behov for en sånn Canestenkur.

 

I pakningevedlegget står det jo beskrevet alt som handler om hvem (jeg), hva (klør), hvor (i tissen), hvorfor (damegreie) og hvordan (dytt inn pille, smør med krem). Alt det der skjønner jeg altså. Det er når de skal forklare i hvilke sammenhenger man skal være forsiktig med å benytte legemidlet at jeg detter av:

 

- Man skal ikke bruke Canesten hvis man har feber, ryggsmerter, kvalme osv., da dette kan være symptomer på andre sykdommer (tipper de mener blærekatarr liksom).

 

Men hvorfor i svarteste skal man vise forsiktighet ved bruk av Canesten hvis man har verkende SKULDRE?! Ja, det står at verkende skuldre kan være forårsaket av annen sykdom enn soppinfeksjon, men hvem POKKER er det som i det hele tatt lurer på om vondt i skuldra skal behandles med soppmiddel i tissen sin?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sug lut

Du ser altfor snevert på det. Du må se på helheten. The shoulderbone's connected to the hipbone og alt det der, da er vi allerede i nabolaget til snæsken, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg føler de driver og helgarderer seg!

 

Vis forsiktighet ved bruk av Canesten, hvis du har noen grå hår, noen ekstra pund for mye over hoftene, masete unger og innpåsliten mann, da dette kan være forårsaket av andre ting enn soppinfeksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten kjenner jeg jo typisk nok nå, at jeg har vondt i venstreskuldra, så da er jeg vel dømt? Eller er det noen måte å løse dette på? Be mannen om hjelp til å fiske ut restene av den tabletten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får være den kjipe og uhumoristiske som kommer med kjedelige fakta jeg da ;)

 

Muskelsmerter er et av symptomene på tampongsyken, da kommer det naturlig nok sammen med symptomer fra underlivet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut

Jeg får være den kjipe og uhumoristiske som kommer med kjedelige fakta jeg da ;)

 

Muskelsmerter er et av symptomene på tampongsyken, da kommer det naturlig nok sammen med symptomer fra underlivet....

Seriøst? I så fall takk for folkeopplysninga, det er det jo faktisk vesentlig å vite!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Føler at det er på sin plass å dra frem, dog ikke på tvers, den beste reklamen ever: "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Juliea+gullet07.03.11

Jeg vil nok smurt litt krem på skulderen sånn for sikkerhetsskyld jeg da.. Bedre føre hvar enn etter snar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg plages med tørr hud på hendene på vintern...når det er på det værste, så smører jeg på litt canesten :D som vi sier i trøndelag: steiksnedi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

jeg plages med tørr hud på hendene på vintern...når det er på det værste, så smører jeg på litt canesten :D som vi sier i trøndelag: steiksnedi!

Forsiktig spørsmål: HVORDAN FIKK DU DEN IDEEN?

 

Steiksnedi var et bra ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Canesten på henda? Har hørt om hemoroidekrem under øya. Hva er det jeg misforstår egentlig? Er det noen koder på på kremtubene som jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...