Gå til innhold

Dagmamma nærme kvernaland?


tmsz

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vi trenger dagmamma på vår lille gutt fra april av og usikker på hvor lenge

da vi søker b.hageplass men er ikke sikret plass da han er født etter den gyldne datoen. :-P

 

Send meg en mail eller melding og skriv litt om deg selv, evntuelle tidl erfaringer og gjerne attester.

 

Jeg svarer på alle henvendelser.

 

Hilsen Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

jeg er en jente på 25 år som ønsker å bli dagmamma.

jeg har god erfaring med barn i og med at jeg har passet barn siden jeg var 10år gammel, har jobbet i barnehage, men har ikke referanser akkurat, bare papirer på hva jeg gjorde der når jeg jobbet der. og har to små brødre jeg passet når de var liten. jeg er veldig glad i barn. om det er noe mer dulurer på er det bare å kontakte meg på 41567226 mvh lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte litt nærmere der jeg bor:-) litt langt til Bergen=-O

noen der ute som vet om noen eller er du den rette for oss ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:) jeg er ledig som dagmamma:)

jeg er en jente på 25 år som har erfaring med barn,

har jobbet litt i barnehage, passet barn siden jeg var 10år gammel, og har to lille brødre jegpasset når mor å far var på jobb når de var veldig liten.

jeg er veldig glad i barn. du kan kontakte meg på 41567226 om du er interessert :) mvh lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je bor oppi med fana kirke. mitt nr er 41567226mvh lene. kontakt med heller på nr mitt, i og med at jeg er sjeldent her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei har du fått tak i dagmamma? jeg har lang erfaring og gode attester og referanser. bor på Tasta, han vil få gode lekekamereter. ta kontakt med Kjersti på tlf 46917904. ps vi har katt. da håper jeg å høre fra deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...