Gå til innhold

Lilyhammer!


Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte

Men ALLE SAMMEN; det var ikke dubbing på amerika-versjonen, det var bare teksting! Jeg tror amerikanerne er mer glad i å lage sine egne versjoner av allerede gode filmer (The Girl with the Dragon Tattoo) til å gidde dubbingen, og det ble kanskje litt for mye av det gode når 60% av språket i Lilyhammer er engelsk (eller lillehammernorskengelsk, noen steder)- du må til Frankrike hvis du skal finne dubbehelvete (og kanskje Tyskland, de er også veldig glad i språket sitt). Eller, egentlig må du ikke lenger enn til Disney Channel i Norge. Og så en siste ting; ingen hadde behøvd å vente i spenning og ikke få vite svar på lang tid hvis de bare hadde gjort som meg. Ingenting er bedre enn å se alt på en og samme tid. Har nesten sett ferdig sesong to før dere har sett ferdig sesong en, men ser ut som om Springsteen skal sette stopper for det. Men hæ - hva skal han i Lillehammer? Kan ikke de bare dra til Oslo og se karen? Eller er det sånn at serien faktisk egentlig ikke spilles der oppe? Sikkert ikke, den spilles kanskje inn i Fetsund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå synes jeg du skal sette fra deg den flaska med hjemmebrent, Siklerotte. Du har tydelig fått nok i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siklerotte

Kjekk? Kanskje for tretti år siden, nå er han mer en søt bestefar. Hjemmebrent du liksom, har ikke det samme systemet som de har i garasjen oppe i Lillehammer. Det så jeg på serien. Har drukket hjemmebrent en gang i mitt liv, og det gjentas aldri igjen. Det var i trøndelag, men kanskje jeg får tak i noe i østfold også? Nå har jo dere andre pakket opp gavene og sett ferdig serien, så hva synes dere? Jeg synes ikke slutten ble spennende nok, jeg liker aller best å gå rundt og irritere meg over å ikke vite hva som skjer i seks mnd. før neste sesong kommer, og i mellomtiden googler jeg meg ihjel etter teorier om hva som faktisk har skjedd og hva som faktisk kommer til å skje. Fins flust av forum for slik diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Kjekk? Kanskje for tretti år siden, nå er han mer en søt bestefar.

Barnerompe. Han er bare akkurat passe mye eldre enn meg, tenker jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Siklerotte

Torgeir <3

 

Torgeir? Torgeir kjekk? Da kan jeg faktisk heller si meg enig i at bestefar er kvalitetsmateriale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...