Lurer på hva vi skal finne på i ferien bortsett fra at guttungen skal på fotballturnering i Sverige
Skrevet 26 januar 2012 - 21:31 #1
Skrevet 27 januar 2012 - 13:43 #2
Ikke så værst det vel!
Skrevet 27 januar 2012 - 14:00 #3
Anonym bruker skrev 26 januar 2012 - 21:31:
Her blir det Danmark og Legoland. Usikker på hvem som gleder seg mest av voksne og barn! Skal bo påLlalandia som er en slags feriepark. Koster litt mer, men da har vi aktiviteter i nærheten dersom det er dålig vær.
Skrevet 27 januar 2012 - 14:17 #4
I år skal vi en uke til Lofoten, har leid et hus og skal farte litt rundt. Bor rett ved stranda og vakker natur. Gleder meg!
Skrevet 27 januar 2012 - 14:42 #5
Var fullt av unger i "gata" utenfor hyttene, så ungene fikk raskt venner mens vi foreldrene kunne slappe av på terrassen.
Lalandia var supert, ungene ble aldri lei av badelandet, gøy i lekelandet og vi måtte også prøve både golf og bowling. Spiste middag to ganger inne på Lalandia, og der var det stooooor buffet med alt du kan ønske seg av mat. Foran bordene med grillmat, pizza o.l. var det satt opp trappetrinn så ungene kunne gå å forsyne seg selv. Var også dessertbufet med oppskjært frukt, smeltet sjokolade, softis og vanlig is. Sjelden jeg opplever at ungene spiser så de må kneppe opp buksen, men det gjorde de her
Var selvfølgelig i legoland også, det er jo kjempegøy.
Kjørte også noen runder til de nærmeste byene og shoppet, tittet og koste oss med deilige danske wienerbrød på cafe.
Ungene våre som er fra 2 til 10 år gamle kunne tenke seg å flytte dit og vil gjerne tilbake i år
Skrevet 27 januar 2012 - 22:32 #6
Frankrike, Italia og Sør-Tyskland er også supre ferieland for barnefamilier - Sardinia og Sicilia, Algarve-kysten i Portugal, det er rett og slette utrolig mange steder som bare er en kort flytur unna!
Skrevet 28 januar 2012 - 03:26 #7
Ikke HI, men en annen som har lyst å reise dit
Skrevet 28 januar 2012 - 08:00 #8
Skrevet 28 januar 2012 - 11:12 #9
Anonym bruker skrev 28 januar 2012 - 03:26:
Vi var 5 dager i Lalandia, bestilte gjennom Color Line for det ble faktisk billigere enn å bestille direkte og siden vi bestilte før 1. mai fikk vi to billetter til Legoland i pakkeløsningen. Var akkurat passe med tid, ungene MåTTE jo to ganger i badelandet, vi var to ganger i Legoland og hadde en dag hvor vi kjørte til nærmeste store by og shoppet. Super barneferie.
Skrevet 28 januar 2012 - 11:40 #10
Fire småtroll skrev 28 januar 2012 - 11:12:
Anonym bruker skrev 28 januar 2012 - 03:26:
Vi var 5 dager i Lalandia, bestilte gjennom Color Line for det ble faktisk billigere enn å bestille direkte og siden vi bestilte før 1. mai fikk vi to billetter til Legoland i pakkeløsningen. Var akkurat passe med tid, ungene MåTTE jo to ganger i badelandet, vi var to ganger i Legoland og hadde en dag hvor vi kjørte til nærmeste store by og shoppet. Super barneferie.
Takk
Var faktisk 5 dager jeg også har tenkt på.
Snarveier
Siste opprettede emner
-
Dørskilt!Anonym bruker - i dag, 15:37
-
Hvite flekker på føttene....Nr. 3 på vei! :D - i dag, 15:30
-
Drikke alkohol i offentlig parkAnonym bruker - i dag, 15:27
-
Noen som har kjøpt Ford S max som bruktbil??1881 - i dag, 15:21
-
-
skal til OsloAnonym bruker - i dag, 15:04
-
Siste innlegg
-
Nei, nærmeste de har er på Ski, men da er det jo nærmere å dra til mortensrud.
Pumba78 - i dag, 15:30 -
Dikt, ♥ og internettsmask til SUG LUT
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ søtingene! !
sug lut - i dag, 15:29 -
Jeg bor i Rogaland, et stykke sør for Stavanger. Jeg håper dette gir resultater...
moota m storesøster&lillebror - i dag, 15:22 -
Noen som har kjøpt Ford S max som bruktbil??
Vurderer denne nå før sommeren slik at vi slipper en mega full bil pakket med sa...
1881 - i dag, 15:21 -
Hva sover deres små i om natten i dette varme været?
i natt blir det nok bare bleie.Hun sparker av seg teppe , men blir ikke for kald...
*Smiley*venter nr 3 :):) - i dag, 15:10