Gå til innhold

Hat


ellen-propellen

Anbefalte innlegg

Hadde dere hatt en fisting-fetisj ville jo ikke uttak av tampax-på-tvers vært det minste problem, men heller en slags oppfordring til mer moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...
Gjest sug lut

Kostelige tråden, jeg tar en spansk en og dytter fram i tilfelle noen andre trenger å le. (Hva er en spansk en egentlig, Patetica Fåkksi?)

 

 

Forøvrig tror jeg at jeg ved opptil flere anledninger har knekt bittesmå bein i håndleddet ved intenst tampongarbeid - det er noe med vinkelen som er dårlig tilpassa kombinasjonen av innføringsmetode, anatomien i mine armer og at vi har tidenes minste dass så man kan ikke lett gjøre noe radikalt for å skape tilgang. Burde ikke egentlig alt som skulle tamponeres ligge mer lagelig til? Innføring diskret i armhule skulle jeg klare.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siklerotte

Frem til nå har jeg kanskje tenkt at jeg er alene om problemer med tamponginnføring, men det er godt å se at jeg ikke er det. Hvorfor er det slik at enkelte dager skulle man tro at innføring var noe man gjorde dalglig, mens andre ganger er det så jævlig umulig å føre inn den driten, og selv om man bender og bøyer, så hjelper det ikke. Og så føles det som man går med en kule som er stappet feil oppi der, og så må man ta den ut og ser noe som er helt bøyd og uansett ikke hadde fungert for sitt formål. Dessuten blir man sår. Det er mulig jeg har noe å lære?

 

Nå kommer sikkert Amandine med månekoppen sin og reklamerer. Men jeg er fortsatt hellig overbevist om at tamponger er det eneste rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Frem til nå har jeg kanskje tenkt at jeg er alene om problemer med tamponginnføring, men det er godt å se at jeg ikke er det. Hvorfor er det slik at enkelte dager skulle man tro at innføring var noe man gjorde dalglig, mens andre ganger er det så jævlig umulig å føre inn den driten, og selv om man bender og bøyer, så hjelper det ikke. Og så føles det som man går med en kule som er stappet feil oppi der, og så må man ta den ut og ser noe som er helt bøyd og uansett ikke hadde fungert for sitt formål. Dessuten blir man sår. Det er mulig jeg har noe å lære?

 

Nå kommer sikkert Amandine med månekoppen sin og reklamerer. Men jeg er fortsatt hellig overbevist om at tamponger er det eneste rette.

Humrer godt over argumentasjonen din;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg skfitet fra OB Fleur til Tampax. Det var et enormt radikalt skifte, og det føltes ut som en større aldersmilepæl i livet enn konfimasjonen. Det var liksom ikke noe problem å fylle 30 etterpå, jeg var allerede blitt moden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut

Jeg husker jeg skfitet fra OB Fleur til Tampax. Det var et enormt radikalt skifte, og det føltes ut som en større aldersmilepæl i livet enn konfimasjonen. Det var liksom ikke noe problem å fylle 30 etterpå, jeg var allerede blitt moden.

Tampax er utrolig ekkelt, ser ut som forvokste slappe innvollsormer når de kommer ut. Ser ikke hva innvollsorm har med modenhet å gjøre, utover at voksenlivet påfallende ofte er ekkelt. Men færre håndleddsbrudd skal jeg nok være enig i at man får med innføringshylse og det hele.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Ah, saa ble det en god dag i dag allikevel :)

*Fniser*

DU må herved svare, siden Apetit Fåkksi tydeligvis ikke er her: hva legger du i å ta en spansk en?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg skfitet fra OB Fleur til Tampax. Det var et enormt radikalt skifte, og det føltes ut som en større aldersmilepæl i livet enn konfimasjonen. Det var liksom ikke noe problem å fylle 30 etterpå, jeg var allerede blitt moden.

Tampax er utrolig ekkelt, ser ut som forvokste slappe innvollsormer når de kommer ut. Ser ikke hva innvollsorm har med modenhet å gjøre, utover at voksenlivet påfallende ofte er ekkelt. Men færre håndleddsbrudd skal jeg nok være enig i at man får med innføringshylse og det hele.

 

 

Kommentaren din som besvarer det hele: ...utover at voksenlivet påfallende ofte er ekkelt.

 

Når man velger praktisk og gjennomførbart på tross av ekkelt... Det er der overgangen fra ung til gammel ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig betyr det "å ta en spansk en" å velge en mer lettvint løsning på et problem, eller å velge å gå litt utenom normalen, eller utenom reglene, for å oppnå noe. Og vi bruker uttrykket ganske fritt i forhold til hvor uttrykket opprinnelig stammer fra.

 

Likevel mener jeg at din måte å benytte deg av uttrykket på ikke er helt riktig, spesielt fordi uttrykket opprinnelig stammer fra hvordan en herremann billigst mulig kunne oppnå utløsning på et bordell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Forøvrig betyr det "å ta en spansk en" å velge en mer lettvint løsning på et problem, eller å velge å gå litt utenom normalen, eller utenom reglene, for å oppnå noe. Og vi bruker uttrykket ganske fritt i forhold til hvor uttrykket opprinnelig stammer fra.

 

Likevel mener jeg at din måte å benytte deg av uttrykket på ikke er helt riktig, spesielt fordi uttrykket opprinnelig stammer fra hvordan en herremann billigst mulig kunne oppnå utløsning på et bordell...

Jeg veit jo hva det betyr, oh nitpicker from the deepest recesses of hell, men jeg lurte på hvordan sydentøsene våre oppfatta det, de har garantert tatt en spansk en. Joda, jeg bruker uttrykket riktig - å grave fram et gammelt innlegg var den lettvinne måten å oppnå latterutløsning. Krangle er et bra bordell i så måte.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er litt fornærma over ikke å ha blitt kalt Nitpicker før. Om jeg ved behov for nytt nick, så blir det definitivt "oh nitpicker from the deepest recesses of hell"! Takker og bukker.

 

Det var forøvrig metoden du brukte for å dytte tråden frem på som jeg ikke oppfattet som en god gammel spansk metode. Men jeg skjønte egentlig ganske tidlig etter at jeg skrev innlegget at det ikke var det du var ute etter. Men nitpicker'n i meg, kombinert med en "på-tå-hev-vente-tilstand-på-overtakelse", hindret meg i å se klart.

 

Nitpicker'n, over og ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut

Kjenner jeg er litt fornærma over ikke å ha blitt kalt Nitpicker før. Om jeg ved behov for nytt nick, så blir det definitivt "oh nitpicker from the deepest recesses of hell"! Takker og bukker.

 

Det var forøvrig metoden du brukte for å dytte tråden frem på som jeg ikke oppfattet som en god gammel spansk metode. Men jeg skjønte egentlig ganske tidlig etter at jeg skrev innlegget at det ikke var det du var ute etter. Men nitpicker'n i meg, kombinert med en "på-tå-hev-vente-tilstand-på-overtakelse", hindret meg i å se klart.

 

Nitpicker'n, over og ut!

Jeg synes det hadde vært et aldeles fortreffelig nick, faktisk, så jeg er glad du setter pris på det. Nå har du vel blitt nøkkelbarn også, det er også et mulig nick.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Kjenner jeg er litt fornærma over ikke å ha blitt kalt Nitpicker før. Om jeg ved behov for nytt nick, så blir det definitivt "oh nitpicker from the deepest recesses of hell"! Takker og bukker.

 

Det var forøvrig metoden du brukte for å dytte tråden frem på som jeg ikke oppfattet som en god gammel spansk metode. Men jeg skjønte egentlig ganske tidlig etter at jeg skrev innlegget at det ikke var det du var ute etter. Men nitpicker'n i meg, kombinert med en "på-tå-hev-vente-tilstand-på-overtakelse", hindret meg i å se klart.

 

Nitpicker'n, over og ut!

Jeg synes det hadde vært et aldeles fortreffelig nick, faktisk, så jeg er glad du setter pris på det. Nå har du vel blitt nøkkelbarn også, det er også et mulig nick.

Ah fine fine damene!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har jeg tatt en spansk en, og blitt tatt av en spansk en og det hele.

 

Jeg har også forklart spanjoler at "Når vi i Norge sier vi tar en spansk en f.eks i trafikken, betyr det at vi ... ja, at vi kjører slik dere faktisk kjører i hverdagen, ignorerer påbud og forbud og kjører egentlig slik det passer oss der og da."

 

Og jeg, til tross for spanjolen i meg og sigøynerblod, mener hardnakket at det slettes ikke er verdens feil at det suger i Spania på femte året denne sommern.

 

Føyer til en festlighet; "Hacerse el sueco" - eller "ta en svensk en" om dere vil, i Spania, betyr "late som om man er dum".

 

Kan ofte brukes med sint stemme "Ikke ta en svensk en for faen, jeg vet du hørte meg!" - betyr: Ikke lat som om du har totalt gjennomtrekk i skallen da ditt fordømrate naut, du hørte meg første gangen!

 

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, saa ble det en god dag i dag allikevel :)

*Fniser*

DU må herved svare, siden Apetit Fåkksi tydeligvis ikke er her: hva legger du i å ta en spansk en?

 

Ai, ai. Ser at livet kom i veien for DIB her i dag. Tsk, tsk..

 

Har dessverre etter födsel for 7 mnd siden nesten glemt hvordan det er aa ta en spansk en, men den hender vi kommer paa at det var noe vi pleide aa gjöre för bleieskift og lange netter. Det er veldig kjekt naar man husker det :)

 

Mener at aa ta en spansk en er det beste. Om man ikke har mulighet til aa pröve, er det ikke saa ille aa ta en svensk en eller en dansk en heller ;)

 

*Sydentös - synes det nesten var litt sött, jeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
På 30.3.2012 den 9.35, Frenzia skrev:

Kjenner jeg er litt fornærma over ikke å ha blitt kalt Nitpicker før. Om jeg ved behov for nytt nick, så blir det definitivt "oh nitpicker from the deepest recesses of hell"! Takker og bukker.

 

Det var forøvrig metoden du brukte for å dytte tråden frem på som jeg ikke oppfattet som en god gammel spansk metode. Men jeg skjønte egentlig ganske tidlig etter at jeg skrev innlegget at det ikke var det du var ute etter. Men nitpicker'n i meg, kombinert med en "på-tå-hev-vente-tilstand-på-overtakelse", hindret meg i å se klart.

 

Nitpicker'n, over og ut!

Regner med at tiden er moden for nickbytte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...