Gå til innhold

Hat


ellen-propellen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er fullt mulig å slenge oppvaska i en balje og kjøre den til noen som har oppvaskmaskin, bare du har ryggrad nok til å tåle at de syns du er en smule patetisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig å slenge oppvaska i en balje og kjøre den til noen som har oppvaskmaskin, bare du har ryggrad nok til å tåle at de syns du er en smule patetisk. :)

God ide! I morgen skal jeg kjøpe ny oppvaskmaskin. Jeg kan ikke leve uten!!!

Til den nye er på plass blir oppvasken kjørt rundt til familie og venner!

Endret av ellen-propellen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Jeg hater å gjøre oppvasken manuelt. Haterhaterhaterhaterhater

Underskriver. Unntatt hos andre. Eller på hytta i balje. Håper noen setter tilstrekkelig pris på deg. Møkkamøkkamøkkajobb.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Og jeg hater granbar i stortåa!

Vil du snakke om det? Jeg har hatt en pinne langt inne i låret og anbefaler egt ikke det heller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest amandine

Evt kan du gjøre som mummimamma, sette den ut når det regner, eller som ungkaren(han må få være anonym) som kjøpte en sekk med salt og saltet ned hele kummen med oppvask mens han dro vekk en helg..

Endret av amandine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg hater granbar i stortåa!

Vil du snakke om det? Jeg har hatt en pinne langt inne i låret og anbefaler egt ikke det heller.

 

Dette var veldig leit å høre! :(

Jeg har hatt en tampong på tvers, men det er jo ikke i nærheten av den pinnen din.

 

Jeg har kjørt oppvask mellom to forskjellige bydeler i Oslo ene og alene pga. latskap, men da var jeg 20 år og det er jeg ikke mer. Lat derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Unnskyld min assosiasjonsrekke men det høres litt ut som blokkering av Romeriksporten - hvordan får man til tampong på tvers, da?

 

Latskap er undervurdert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt tampong på tvers. Aldri tort å si det til noen,og trodde virkelig det bare var meg som klarte noe slikt hehe

Hvordan man får det til egner seg ikke på trykk :-P

Endret av ellen-propellen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Vel. Jeg forstår veldig godt at du ikke forteller det der ofte og gjerne, faktisk. Fnis. Dere må være sånne som helsesøster bekymrer seg over finmotorikken til.

 

Av ting man selv har gjort som man gjerne skulle hatt ugjort og hvor skamrødmen brer seg selv tjuefem år etter: Jeg har gått rundt et museum med sko-overtrekk (type blå plastpose) på hodet, fordi jeg ikke forstod hva jeg skulle gjøre med dem og ikke torde spørre da jeg fikk dem (tvangsmessig) utdelt da jeg kjøpte billett. Skjønte det var noe med hygiene og skitt og smuss, og tenkte da logisk nok i retning operasjonssal og -hette, evt slaktebutikk. Det var veldig få besøkende så jeg kunne ikke se hva andre gjorde og vaktene sa ingenting. i alle fall ikke til meg. Grem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk kjempelett å få en tampong på tvers. Det vanskelige er å få den ut igjen :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha... jeg dæver! Skoovertrekk på huet! Sug Lut da!! :) :)

 

Det er dritlett faktisk å få en tampong på tvers langt oppi huttiheita! Se for deg to kåte kaniner, hvorav den ene kaninen har dameuka og benytter seg av sanitærproduktet, O.B. Jo, så finner de to kåte kaninene ut, at de kan prøve å ha kjønnslig samkvem med tampongen inni svarte granskauen, bare frk. kanin holder i tråden. Dette går strålende og ender i jubelscener. Neste gang derimot er ikke frk. kanins motoriske ferdigheter like gode, og det ender som det ofte gjør med ting som dyttes på... de forsvinner.... Bein plasseres i innmari pussige positurer, og et lite utvalg kjøkkenredskaper skaffes til veie (de blir aldri brukt vel å merke...puh!).

 

Etter mye dytting, fomling og spørsmål fra hr. kanin om dette gjør vondt, for da slutter han (klart det gjør vondt innåt i helvete, men frk. kanin smiler bare yndig hele veien), klarer de ved hjelp av den sterke kjærligheten til hverandre å få faenskapen ut.

 

Kjempelekkert! Har fortsat ett klart minne om suppeøsa med den bøyde enden, som ligger på senga, og angsten for evt. å få den oppi...ja...

 

Jeg sender herved stafettpinnen videre til ellen-propellen og håper ingen kjenner meg igjen på skoa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

HAHAHAHAAAAA! Eneste formildende omstendighet er forsåvidt at hr Kanin viste solidaritet nok til å bli med på leteaksjonen, ellers hadde du antakelig knekt håndleddet også. Men altså - man pøker da ikke på bomvei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spot on! :)

 

Det var derfor jeg fant ut at det var like greit å flytte til hjemplassen hans. Så kunne vi pøke mens veien var åpen og føret tillot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihihi.

Ca samme her. Kort fortalt:

Masse vin ( både hvit og brennende), småblødninger pga p-sprøyte og så møte typen plutselig på byen. Han jobbet på båt og kom plutselig hjem.

Finmotorikk hadde ingenting med det å gjøre.

jeg fikk den ut selv, det tok nesten en time. Gud å pinlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke et innlegg på anonymforum for noen dager siden om ei som måtte til legevakta for å få ut tampongen? Var det en av dere, eller?

 

Etter innlegget til Mor Løvehjerte, så tenker jeg at det også burde opprettes en støttegruppe for de pøkerne som også har vært nødt til å fiske bomullsdotten ut igjen. Stakkars. Men han hadde kanskje blitt veldig ensom på det møtet? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff stakkars jente.

Det var ikke meg. Min opplevelse er nesten 20 år gammel (huttetu) og jeg slapp legebesøk heldigvis.

Tror det var en slik tampax. De er jo grusomt lange. Tror kanskje det "reddet" meg.

Endret av ellen-propellen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sånn ca. 29 år den gangen, så jeg kunne ikke skylde på alderen heller. Var bare alvorlig yven, og vi hadde to dager på oss, før han skulle være borte i mange uker. Da holder man i tråden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha fantastisk, jeg har heldigvis aldrig hatt en ob på tværs, ei heller hatt skotrekk på hodet, men jeg har klart å sette fast en neglepiercing i trusa til mannen da jeg under et forsøk til romantisk samkvem strøk ham eggende over rompa. Det var mest morsomt, men veldig flaut da mannen syntes det var en fantastisk ting å fortelle nære venner om ved senere tilfelle........

 

Heldigvis kan jeg le av meg selv/oss så overlevde den og gir det nå videre til dere. Bruk så fantasien deres om hvordan han fikk av seg trusa ,med meg hengenda fast i den med lillfinger neglen. og jeg lover det var verre en fantasien. hehehe.

 

Hva i alle dager jeg nå skulle med en neglepiercing?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...