noen fra oslo ?
Opprettet av
laili
, jan. 23 2012 14:53
11 svar til dette emnet
Skrevet 23 januar 2012 - 14:53
hei
Har en sønn på snart 6 mndr, og kunne tenke meg å bli kjent med barn i samme alder
Er selv 22 år og bor i skullerud
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 26 januar 2012 - 08:28
Hei !
Jeg har også en sønn, som faktisk er et halvt år idag!
Jeg bor på Vinderen, like ved Majorstuen, og er også 22 år
Hadde veldig lyst til å treffe noen mammaer i min aldersgruppe, siden barselgruppen jeg fikk av helsestasjonen hadde en gjennomsnittsalder på 35 år
Kanskje vi har mer til felles?
Jeg har også en sønn, som faktisk er et halvt år idag!
Jeg bor på Vinderen, like ved Majorstuen, og er også 22 år
Hadde veldig lyst til å treffe noen mammaer i min aldersgruppe, siden barselgruppen jeg fikk av helsestasjonen hadde en gjennomsnittsalder på 35 år
Kanskje vi har mer til felles?
Skrevet 06 februar 2012 - 22:19
Hei 
Jeg har en sønn på 3 mnd da. Jeg blir 22, min barselgruppe hadde også relativt høyt aldersnitt
Føler det ikke blir helt den kjemien da.
Jeg har en sønn på 3 mnd da. Jeg blir 22, min barselgruppe hadde også relativt høyt aldersnitt
Skrevet 10 februar 2012 - 17:52
Hei Hei!
Jeg har en sønn på 3 uker, så er en ganske så nybakt mamma... Har ingen venninner som også har barn, så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen andre unge mødre
Er 21 år og bor på Carl Berner
Jeg har en sønn på 3 uker, så er en ganske så nybakt mamma... Har ingen venninner som også har barn, så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen andre unge mødre
Skrevet 16 februar 2012 - 19:43
Hei ! Så hyggelig med flere svar ! =) Kanskje vi alle kan bli kjent ?
Skrevet 17 februar 2012 - 20:14
Det hadde jo vært hyggelig da
Fint å bli kjent med noen på samme alder som også har barn
Skrevet 20 februar 2012 - 18:41
Vi kunne jo ha laget vår egen barselgruppe
Skrevet 04 mars 2012 - 17:02
Hei
MIn datter blir 2 uker i morgen så er helt ny i mamma rollen. Hadde vært veldig koselig å bli kjent med flere mammaer. Jeg er 25 år og bor på hovin, ved tøyen.
MIn datter blir 2 uker i morgen så er helt ny i mamma rollen. Hadde vært veldig koselig å bli kjent med flere mammaer. Jeg er 25 år og bor på hovin, ved tøyen.
Skrevet 05 mars 2012 - 09:30
Jenta mi blir 4 mnd om ca en uke. Jeg har ikke vært med i barselgruppa der jeg bor, i og med at vi hadde en ganske tøff start etter fødsel, så har bare kost oss hjemme og ikke hatt noe behov for gruppe, men kjenner det kunne vært ålreit nå. Er selv 22 år, og det hadde vært gøy med andre på samme alder=) Bor på Torshov.
Skrevet 26 april 2012 - 09:13
Hei!
Jeg är 24år og har to gutter en på 2 år och en på 5 mån, är også intressert i at treffe andre mammor i min ålder
Hadde dere fått til noen barselgruppe?
Jeg är 24år og har to gutter en på 2 år och en på 5 mån, är også intressert i at treffe andre mammor i min ålder
Skrevet 26 april 2012 - 20:23
JohannaLinnea skrev 26 april 2012 - 09:13:
Hei!
Hei !
Jada, vi har fått til et opplegg som du er hjertelig velkommen til å bli med på
Skrevet 06 mai 2012 - 22:31
Hei! Er det bare unge mødre i Oslo eller? Er selv 33 og har en liten gutt på 6,5 mndr... :-)