Hvem har fått pakke? Hva fikk du? Og hvem tror du at den er fra?
Skrevet 23 januar 2012 - 13:28
Lillesnuppis mai 12
Snarvei til forumene
Skrevet 24 januar 2012 - 13:16
Vi fikk masse godis. Juleskum, banansplit, og fruit-tella. Midt i blinken for min svenske samboer, som mimret tilbake til barndommen med banansplitten
Lillegutt fikk en søt bamse som gir lyd, 4 par sokker og en body som var kjempekul
Tusen takk for en kjempefin og innholdsrik pakke.
Er ikke sikker på hvem min hemmelige venn er, Kanskje nit&miniputt? Jeg er sannelig dårlig på gjette hemmelig venn. I kortet stod det at du hadde en liten trollunge som har lært seg å gå, da kan det jo være deg, siden din lille tass gjør det
Skrevet 24 januar 2012 - 13:20
Og herregud så masse fine ting vi fikk!!!!
Vi fikk: 1 utrolig god skjorte (jeg elsker sånne deilige bomullskjorter til lillegutt!!!), 1 god bukse (med strikk i livet, perfekt for vår aktive gutt) og 1 body:)
Vi fikk også en søt liten pusekatt-bamse:) Så derfor så tror jeg kansje det er NiT&miniputt som har sendt pakka???
TUSEN TAKK IHVERTFALL:)
Skrevet 24 januar 2012 - 17:28
Skrevet 24 januar 2012 - 22:09
Skrevet 25 januar 2012 - 17:50
Jeg må si jeg er helt overveldet og rørt jeg:)
Vi voksne fikk sjokko til far, som jublet:) og jeg et inspirasjonshefte til scrappingen min, utrolig glad for dette:)
Hun på 11 fikk øyenskygge og dusj gele, og sa bare "OMG"
Han på 10 fikk eksperiment sett og en bakugan lyskaster, å sa bare "fett, fett og dobbelt fett"
Minsten fikk stableklosser, og disse var kjempe fine og falt virkelig i smak:))
Og atpåtil fikk minsten som ble 1 år 19 januar en lekedrill med lyd i bursdagsgave:))))
Tusen, tusen, tusen takk:))
Og takken går til deg Jente 08
o gutter 12
Klemmer til deg
Skrevet 25 januar 2012 - 19:07
Så bra du likte pakken Silje og Lucas:)
Fant kortet i vesken min i dag, så det var bra at katten var hintet denne gangen, hehe.. Ikke alltid like lett å gjøre tusen ting på en gang med en liten en på armen;)
Skrevet 25 januar 2012 - 19:21
Både lillegutt og mor var strålende fornøyde! Kjempefine klær til han, liker fargen og stripene på buksen kjempegodt! Litt stor enda, men blir super å ha til vår/sommer:)
Bestikk fikk vi også, den falt i smak til begge den og. Han syns det er så kjekt å få holde litt på selv når middagen er servert.
Og boken med dyrebarna hadde han med seg overalt i dag. Lærte seg å si Bæææ for lammene og syns det var storstas!
Hylte ivrig puuuus, puuus når han så kortet også, hehehe..
Jeg tror at min hemmelige venn denne runden er Rina, da store ting skjer i mai:) Tusen takk!
Skrevet 25 januar 2012 - 20:18
Og så bra at pakken falt i smak. Klærne var nok litt store ja, men jeg tenkte det var bedre enn at de passet sånn akkurat
Lillesnuppis mai 12
Skrevet 26 januar 2012 - 12:41
Anonym bruker skrev 24 januar 2012 - 22:09:
Hm, da må det være Guggu!
Skrevet 26 januar 2012 - 13:38
Skrevet 26 januar 2012 - 13:43
Du gjettet selvfølgelig helt rett!
Hadde datteren min med på shopping så hun valgte ut gave til minstemann!
Klem tilbake!
Skrevet 26 januar 2012 - 19:09
Jeg fikk:
- 3 forskejllige kakepynt/strøssel. I lakris, tuttifrutti og "hindberg" (som jeg ikke er helt sikker på hva er for noe
- 2 oppskrifter. En på kake og en på middagsrett (Alt laktosefritt)
- 2 krydderposer. En med all.round krydden, og en med chilli og pepper krydder.
- 2 scrapbook ark med stickers
- Ole brumm klistremerker
Samboerne fikk:
- Ole brumm servietter
- Ole brumm post-it lapper
Dette falt virkelig i smak!
Vesla fikk:
- 1 kjempesøtt rutete skjørt med tyll under. Rosa rutete og tøft!
Vovoven vår fikk også en liten ting. Hundegobit forma som krokkodille. Som ble borte med en gang!
Hemmeligvennen min tror jeg er Vakringen74. Du liker scrapping, og har noen store barn
Skrevet 26 januar 2012 - 19:22
Og så flott at pakken falt i smak:)
Og du..den rosa støsslen er bringebær:))
Stor klem til dere
Skrevet 27 januar 2012 - 16:12
Kommende storesøster fikk genser, smykke og øredobber, sukkerspinn og drops, alt i Hello Kitty! Hun strålte og var storfornøyd!
Guttene i magen fikk hver sin body og strømpebukse og bleier! Noe storesøster syntes var kjempe morsomt!
Tusen takk for flotte pakker og et kjempe fint kort til vår hemmelige venn som vi tror er SiljeOgLucas!
Skrevet 27 januar 2012 - 21:14
Det var riktig gjettet ja, jeg ga kansje litt for gode hint, hihi:)
Skrevet 31 januar 2012 - 21:30
Frøkna fikk 2 fargerike nattdrakter, en med ugler og en med helikoptre. Kjempestilige begge to.En gul/hvit/rosa stripete T-skjorte, en singlet i hvit med blomster og hjreter og ett sett med svart myk joggebukse og hvit/svartstripete genser. Tusen tusen takk, dette var da rent for mye! Og til og med fikk vi med en stooooor plate sjokolade. Nam nam! (og det var mange kjempefine frimerker på pakken selv om det var ønsket veldig sent)
Jeg lurer på om jeg har fått meg en hemmelig bestevenn i Hobbyfreaken? Mener å huske at jeg har fått pakke fra deg tidligere
Skrevet 02 februar 2012 - 20:24
Skrevet 02 februar 2012 - 20:28
guggu skrev 31 januar 2012 - 21:30:
Frøkna fikk 2 fargerike nattdrakter, en med ugler og en med helikoptre. Kjempestilige begge to.En gul/hvit/rosa stripete T-skjorte, en singlet i hvit med blomster og hjreter og ett sett med svart myk joggebukse og hvit/svartstripete genser. Tusen tusen takk, dette var da rent for mye! Og til og med fikk vi med en stooooor plate sjokolade. Nam nam! (og det var mange kjempefine frimerker på pakken selv om det var ønsket veldig sent)
Jeg lurer på om jeg har fått meg en hemmelig bestevenn i Hobbyfreaken? Mener å huske at jeg har fått pakke fra deg tidligere
det stemmer at jeg er din hemmelige venn ja. Og jeg har også sendt tidligere
Så bra at du likte gaven fra oss
Skrevet 08 februar 2012 - 21:18
Og vi ble kjempeglade!
Storesøster fikk et kjoleforkle, en ullhal og en bok om Tussi
LilleSøSTER (vi har vært på ny ultralyd i dag
Og jeg fikk to sjokoladekuler, som var veldig gode
Tusen, tusen takk til vår hemmelige venn som jeg er ganske sikker på er Hanna30
Lillesnuppis mai 12