Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Hvem har fått pakke? Hva fikk du? Og hvem tror du at den er fra?

• Logg inn for å svare
21 svar til dette emnet

#1 Rina og snuppisene

Rina og snuppisene

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 320 Innlegg:
  • StedSogn og Fjordane

Skrevet 23 januar 2012 - 13:28

Det begynner å nærme seg sendefrist for pakken, og etterhvert som dere får pakke kan dere skrive her hva dere har fått og gjette hvem den fra :)
Snuppis november 09
Lillesnuppis mai 12

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Hobbyfreaken

Hobbyfreaken

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 44 Innlegg:

Skrevet 24 januar 2012 - 13:16

Vi har fått pakke i posten. :)
Vi fikk masse godis. Juleskum, banansplit, og fruit-tella. Midt i blinken for min svenske samboer, som mimret tilbake til barndommen med banansplitten :) Så fikk jeg søt dekor til scrapping :) Dette kommer fint med i albumet til lillegutt.

Lillegutt fikk en søt bamse som gir lyd, 4 par sokker og en body som var kjempekul :)

Tusen takk for en kjempefin og innholdsrik pakke.
Er ikke sikker på hvem min hemmelige venn er, Kanskje nit&miniputt? Jeg er sannelig dårlig på gjette hemmelig venn. I kortet stod det at du hadde en liten trollunge som har lært seg å gå, da kan det jo være deg, siden din lille tass gjør det :)

#3 Silje +Lucas11 +jente13

Silje +Lucas11 +jente13

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 893 Innlegg:
  • StedSkedsmo

Skrevet 24 januar 2012 - 13:20

Vi fikk pakke i dag:)
Og herregud så masse fine ting vi fikk!!!!:)
Vi fikk: 1 utrolig god skjorte (jeg elsker sånne deilige bomullskjorter til lillegutt!!!), 1 god bukse (med strikk i livet, perfekt for vår aktive gutt) og 1 body:)
Vi fikk også en søt liten pusekatt-bamse:) Så derfor så tror jeg kansje det er NiT&miniputt som har sendt pakka???

TUSEN TAKK IHVERTFALL:):):) Pakka falt virkelig i smak, og skjorta skal brukes allerede i dag (når vi skal ut å feire onkel's bursdag) :)

#4 Hanna30

Hanna30

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 95 Innlegg:

Skrevet 24 januar 2012 - 17:28

Vi fikk også en super pakke i dag! Jippi! En kjempefin ullgenser til lillegutt, og en pakke med duplodyr og klosser. Han er så opptatt av katter for tiden, så han ble spesielt begeistret for katten;) Og så fikk jeg sjokolade, som allerede er spist opp:) Tusen, tusen takk til min hemmelige venn! Jeg ser to stykker allerede har tippet at Nit&miniputt har sendt dem gave, og nå blir jeg den tredje, for jeg tror også at det er henne. Hehe:)

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 219 Innlegg:

Skrevet 24 januar 2012 - 22:09

Hanna30- det er ikke Nit & miniputt. Endelig klarte jeg å lage et hint som forvirret litt ;-) Så bra at pakken falt i smak

#6 Vakring74

Vakring74

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 51 Innlegg:

Skrevet 25 januar 2012 - 17:50

Vi har fått pakke :)
Jeg må si jeg er helt overveldet og rørt jeg:)
Vi voksne fikk sjokko til far, som jublet:) og jeg et inspirasjonshefte til scrappingen min, utrolig glad for dette:)
Hun på 11 fikk øyenskygge og dusj gele, og sa bare "OMG" :))))
Han på 10 fikk eksperiment sett og en bakugan lyskaster, å sa bare "fett, fett og dobbelt fett" :))
Minsten fikk stableklosser, og disse var kjempe fine og falt virkelig i smak:))
Og atpåtil fikk minsten som ble 1 år 19 januar en lekedrill med lyd i bursdagsgave:))))
Tusen, tusen, tusen takk:))
Og takken går til deg Jente 08 :) + t-
o gutter 12 :) som jeg tror sendte meg pakken:)) flotte kort og hint:))
Klemmer til deg :))

Snupp på 11 år, turbo på 10 og og lillegutt på 14 mnd <3

#7 NiT&miniputt

NiT&miniputt

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 10 Innlegg:

Skrevet 25 januar 2012 - 19:07

Hahaha... Alle tror det er meg denne runden, men bare en tippet riktig!

Så bra du likte pakken Silje og Lucas:)
Fant kortet i vesken min i dag, så det var bra at katten var hintet denne gangen, hehe.. Ikke alltid like lett å gjøre tusen ting på en gang med en liten en på armen;)

#8 NiT&miniputt

NiT&miniputt

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 10 Innlegg:

Skrevet 25 januar 2012 - 19:21

Jeg har og fått pakke! Jippi!! Alltid like gøy:)

Både lillegutt og mor var strålende fornøyde! Kjempefine klær til han, liker fargen og stripene på buksen kjempegodt! Litt stor enda, men blir super å ha til vår/sommer:)

Bestikk fikk vi også, den falt i smak til begge den og. Han syns det er så kjekt å få holde litt på selv når middagen er servert.

Og boken med dyrebarna hadde han med seg overalt i dag. Lærte seg å si Bæææ for lammene og syns det var storstas!

Hylte ivrig puuuus, puuus når han så kortet også, hehehe..

Jeg tror at min hemmelige venn denne runden er Rina, da store ting skjer i mai:) Tusen takk!

#9 Rina og snuppisene

Rina og snuppisene

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 320 Innlegg:
  • StedSogn og Fjordane

Skrevet 25 januar 2012 - 20:18

Ja, det var meg :)
Og så bra at pakken falt i smak. Klærne var nok litt store ja, men jeg tenkte det var bedre enn at de passet sånn akkurat :)
Snuppis november 09
Lillesnuppis mai 12

#10 Hanna30

Hanna30

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 95 Innlegg:

Skrevet 26 januar 2012 - 12:41

Vis innleggAnonym bruker skrev 24 januar 2012 - 22:09:

Hanna30- det er ikke Nit & miniputt. Endelig klarte jeg å lage et hint som forvirret litt ;-) Så bra at pakken falt i smak

Hm, da må det være Guggu! :)

#11 guggu

guggu

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 224 Innlegg:

Skrevet 26 januar 2012 - 13:38

Jepp det var riktig :) tenkte dyrene skulle være hintet, men så ble det vel for mye fokus på katta he he

#12 Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 152 Innlegg:

Skrevet 26 januar 2012 - 13:43

Så bra det falt i smak Vakring74!

Du gjettet selvfølgelig helt rett!

Hadde datteren min med på shopping så hun valgte ut gave til minstemann!

Klem tilbake! :)

#13 prinsessemamma2010

prinsessemamma2010

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 65 Innlegg:

Skrevet 26 januar 2012 - 19:09

Vi fikk pakke i dag! En kjempefin pakke!

Jeg fikk:
- 3 forskejllige kakepynt/strøssel. I lakris, tuttifrutti og "hindberg" (som jeg ikke er helt sikker på hva er for noe :)
- 2 oppskrifter. En på kake og en på middagsrett (Alt laktosefritt)
- 2 krydderposer. En med all.round krydden, og en med chilli og pepper krydder.
- 2 scrapbook ark med stickers
- Ole brumm klistremerker

Samboerne fikk:
- Ole brumm servietter
- Ole brumm post-it lapper
Dette falt virkelig i smak!

Vesla fikk:
- 1 kjempesøtt rutete skjørt med tyll under. Rosa rutete og tøft!

Vovoven vår fikk også en liten ting. Hundegobit forma som krokkodille. Som ble borte med en gang! :)

Hemmeligvennen min tror jeg er Vakringen74. Du liker scrapping, og har noen store barn :)

#14 Vakring74

Vakring74

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 51 Innlegg:

Skrevet 26 januar 2012 - 19:22

Hihi prinsessemamma 2010:)) du gjettet riktig :)
Og så flott at pakken falt i smak:)
Og du..den rosa støsslen er bringebær:))

Stor klem til dere :)
Snupp på 11 år, turbo på 10 og og lillegutt på 14 mnd <3

#15 Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 152 Innlegg:

Skrevet 27 januar 2012 - 16:12

I dag var det vår tur til å få pakke!

Kommende storesøster fikk genser, smykke og øredobber, sukkerspinn og drops, alt i Hello Kitty! Hun strålte og var storfornøyd! :)

Guttene i magen fikk hver sin body og strømpebukse og bleier! Noe storesøster syntes var kjempe morsomt! :)

Tusen takk for flotte pakker og et kjempe fint kort til vår hemmelige venn som vi tror er SiljeOgLucas!

#16 Silje +Lucas11 +jente13

Silje +Lucas11 +jente13

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 893 Innlegg:
  • StedSkedsmo

Skrevet 27 januar 2012 - 21:14

Så bra at gavene falt i smak Jente 08:) +to gutter 12:)
Det var riktig gjettet ja, jeg ga kansje litt for gode hint, hihi:)

#17 guggu

guggu

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 224 Innlegg:

Skrevet 31 januar 2012 - 21:30

Tusen tusen takk for pakke- nådde endelig å hente den på posten i dag. Dersom min hemmelige venn har handlet alt dette for 200kr ja da er du fast ansatt som shopper til meg for all fremtid!!!

Frøkna fikk 2 fargerike nattdrakter, en med ugler og en med helikoptre. Kjempestilige begge to.En gul/hvit/rosa  stripete T-skjorte, en singlet i hvit med blomster og hjreter og ett sett med svart myk joggebukse og hvit/svartstripete genser. Tusen tusen takk, dette var da rent for mye! Og til og med fikk vi med en stooooor plate sjokolade. Nam nam! (og det var mange kjempefine frimerker på pakken selv om det var ønsket veldig sent)

Jeg lurer på om jeg har fått meg en hemmelig bestevenn i Hobbyfreaken? Mener å huske at jeg har fått pakke fra deg tidligere

#18 Hobbyfreaken

Hobbyfreaken

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 44 Innlegg:

Skrevet 02 februar 2012 - 20:24

Siden jeg tok feil på hemmelig venn så har jeg grublet litt mer. Kan det da være prinsessemamma 2010 som er min hemmelige venn? :)

#19 Hobbyfreaken

Hobbyfreaken

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 44 Innlegg:

Skrevet 02 februar 2012 - 20:28

Vis innleggguggu skrev 31 januar 2012 - 21:30:

Tusen tusen takk for pakke- nådde endelig å hente den på posten i dag. Dersom min hemmelige venn har handlet alt dette for 200kr ja da er du fast ansatt som shopper til meg for all fremtid!!!

Frøkna fikk 2 fargerike nattdrakter, en med ugler og en med helikoptre. Kjempestilige begge to.En gul/hvit/rosa  stripete T-skjorte, en singlet i hvit med blomster og hjreter og ett sett med svart myk joggebukse og hvit/svartstripete genser. Tusen tusen takk, dette var da rent for mye! Og til og med fikk vi med en stooooor plate sjokolade. Nam nam! (og det var mange kjempefine frimerker på pakken selv om det var ønsket veldig sent)

Jeg lurer på om jeg har fått meg en hemmelig bestevenn i Hobbyfreaken? Mener å huske at jeg har fått pakke fra deg tidligere

det stemmer at jeg er din hemmelige venn ja. Og jeg har også sendt tidligere :)
Så bra at du likte gaven fra oss :) ble vel litt over 200,- men det var ikke mange kronene, jeg er bare flink til å lete meg gjennom butikker og kan det med salg ;) Kan godt bli shopping assistenten din ja :) hihi.

#20 Rina og snuppisene

Rina og snuppisene

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 320 Innlegg:
  • StedSogn og Fjordane

Skrevet 08 februar 2012 - 21:18

Nå har jeg endelig fått hentet pakken min også! :)
Og vi ble kjempeglade!
Storesøster fikk et kjoleforkle, en ullhal og en bok om Tussi :)
LilleSøSTER (vi har vært på ny ultralyd i dag :) :) ) i magen fikk en kjempetøff lue og siklesmekke med pingviner på.
Og jeg fikk to sjokoladekuler, som var veldig gode :P
Tusen, tusen takk til vår hemmelige venn som jeg er ganske sikker på er Hanna30 :) Og du er kjempeflink til å sy!!!!!
Snuppis november 09
Lillesnuppis mai 12