Jeg har en nyfødt baby, og hadde et tøft svangerskap hvor jeg var dårlig, utslitt og sur. Etter at babyen kom har ting blitt bedre og bedre. Og jeg hadde planlagt en fin jul for familien og mange koselige ting for min mann. Men på lillejulaften kom det en inkasso regning. Fra en hotline (sex telefon). Min mann innrømmet han hadde ringt en gang i sommer da han var deppa. Men så lå der en tykk konvolutt, og inni der lå det en bunke med regninger. Det viser sseg at han har ringt sex telefon hele 28 ganger og regningen er på nesten 8000 kr!!!!!! Jeg ba om en forklaring, og han sa han har vært så nedfor fordi svangerskapet var så vanskelig og han følte at han ble kritisert hele tiden. Jeg sjekket datoene for samtalene, og noen var mens jeg var på barselsavdelinbgen med babyen, og en del netter jeg satt oppe med babyen for å la ham sove siden han skal på jobb stakkars.... Kan legge til at dette virkelig ikke er likt ham som person, vi har vært sammen i 10 år og dette er en side ved ham som kom som et totalt sjokk på meg. Jeg føler meg så sviktet, har hatt en klump i brystet siden jeg fant dette ut, og gråter når ingen ser meg. Jeg har gitt ham beskjed om at jeg synes dette er utroskap. Jeg synes det er skikkelig ekkelt å tenke på at han har mastubert mens han har snakket med en annen dame på telefon, for ikke snakke om at jeg er imot sex industrien og alt den fører med seg. Hva mener dere, overreagerer jeg? Jeg er innstilt på å jobbe med forholdet. Hadde vi ikke vært gift og hatt barn hadde jeg gått fra ham, men jeg sa ja til å elske ham også i onde dager, og dette er onde dager. Men vet ikke om jeg orker å ha sex på en stund, æsj!
Er dette å være utro?
Opprettet av
Anonym bruker
, jan. 22 2012 06:16
1 svar til dette emnet
Skrevet 22 januar 2012 - 06:16
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 25 januar 2012 - 22:12
Jeg definerer utroskap som at man gjør noe man ikke tør å fortelle partner om, så ja dette ville føltes som utroskap for meg, og også når du skriver hvilke holdninger og verdier du står for.
Det verste for meg følelesmessig her ville vært om han ringte sextlf mens jeg var på barsel, men synes det er ille at han ringer når du tar våkennatt med baby og han "sover".
Men dette er jeg sikker på at dere klarer å finne ut av sammen, ta kontakt med familievernkontoret hvis ikke, vi har fått kjempegod hjelp der tidligere. Du sier jo at det ikke er likt ham, og kanskje han ikke vet hvordan han skal takle papparollen, og reagerer på den eneste måten han kommer på.
Ikke gi opp uten å prøve iallefall, gi ham en ny sjanse, og skulle ham spolere det nok en gang, så har du iallefall prøvd.
Lykke til!
Det verste for meg følelesmessig her ville vært om han ringte sextlf mens jeg var på barsel, men synes det er ille at han ringer når du tar våkennatt med baby og han "sover".
Men dette er jeg sikker på at dere klarer å finne ut av sammen, ta kontakt med familievernkontoret hvis ikke, vi har fått kjempegod hjelp der tidligere. Du sier jo at det ikke er likt ham, og kanskje han ikke vet hvordan han skal takle papparollen, og reagerer på den eneste måten han kommer på.
Ikke gi opp uten å prøve iallefall, gi ham en ny sjanse, og skulle ham spolere det nok en gang, så har du iallefall prøvd.
Lykke til!