Til den som skal sende meg pakke! :-)
Opprettet av
Anonym bruker
, jan. 18 2012 05:44
6 svar til dette emnet
Skrevet 18 januar 2012 - 05:44
Ville bare si fra at jeg reiser bort fra 26. januar til 7. februar og får ikke sjekket posten denne perioden
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 18 januar 2012 - 05:45
Skulle ikke være anonym da!
Rina
Rina
Snuppis november 09
Lillesnuppis mai 12
Lillesnuppis mai 12
Skrevet 20 januar 2012 - 22:34
Skal prøve å få sendt den i morgen, så kanskje du får den før du drar! Hvis ikke har du pakke i posten når du kommer hjem:) God tur:)
Skrevet 25 januar 2012 - 14:00
Jeg har ikke fått noen pakke enda, så da blir det pakke når jeg kommer hjem 
Har stoppet posten mens vi er borte, så den kommer vel den dagen vi kommer hjem tenker jeg
Har stoppet posten mens vi er borte, så den kommer vel den dagen vi kommer hjem tenker jeg
Snuppis november 09
Lillesnuppis mai 12
Lillesnuppis mai 12
Skrevet 28 januar 2012 - 14:49
Rina
skrev 25 januar 2012 - 14:00:
Jeg har ikke fått noen pakke enda, så da blir det pakke når jeg kommer hjem 
Unnskyld, jeg har vært så treig til å sende! Men nå er den på vei, så da ligger den iallefall og venter når du kommer hjem:)
Skrevet 30 januar 2012 - 20:56
Og må bare unnskylde at gaven til lillesøster/lillebror, og en bitteliten ting til deg, ikke er pakket inn. Vært litt stress her i det siste, og da jeg skulle pakke inn manglet jeg papir! Tenkte det var bedre å få den i vei enn å vente på at jeg fikk kjøpt mer papir. Så prioriterte å pakke inn til storesøster. Beklager! Håper dere liker gavene likevel da:)
Skrevet 31 januar 2012 - 08:51
Det går helt fint!
Ikke tenk på det!
Jeg er hjemme neste tirsdag og gleder meg på pakke
Nå koser vi oss hos foreldre/besteforeldre i Trøndelag
Jeg er hjemme neste tirsdag og gleder meg på pakke
Nå koser vi oss hos foreldre/besteforeldre i Trøndelag
Snuppis november 09
Lillesnuppis mai 12
Lillesnuppis mai 12