Er ganske overvektig og har prøvd de fleste slankekurer med varierende resultat. Felles for de alle er at jeg har gått opp i vekt igjen.
Nå har jeg bestemt meg for å gjøre en aldri så liten livsstilsendring i håp om å gå ned i vekt. Jeg har drukket masse Pepsi Max før, som jeg nå har kutta helt ut. Jeg merker nå at det enorme søtsuget er borte, slik at det blir vesentlig mindre godis. I tillegg har jeg begynt å gå turer, 2-3 ganger i uka, ca 5 km hver tur.
Utover dette drikker jeg masse vann, og spiser vanlig; frokost, lunch, middag og kvelds. Det jeg lurer på er om det er mulig å gå ned i vekt med disse endringene, altså uten å telle kalorier, og hvor mye kan jeg forvente meg. Jeg burde gå ned ca 25 kg..
Er det mulig for meg å gå ned i vekt, tro?
Opprettet av
Anonym bruker
, jan. 17 2012 09:35
6 svar til dette emnet
Skrevet 17 januar 2012 - 09:35
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 21 januar 2012 - 19:49
Det kommer jo litt an på hvor masse du spiser. Klarer du å minke litt på mengden av inntaket burde du jo gjøre dette også.
Men en skulle jo tro at det hjelper i alle fall
Men en skulle jo tro at det hjelper i alle fall
Skrevet 26 januar 2012 - 13:58
Jeg kan nå si at det hjelper
Har gått ned 3 kg på 3 uker - det går ikke så fort, men det går ihvertfall riktig vei 
HI
HI
Skrevet 26 januar 2012 - 17:12
Det er jo kjempebra!!!
Fortsett slik, det går rette vei
Skrevet 15 februar 2012 - 11:46
Du gjør en kjempe jobb! Fortsett sånn. Ellers kan jeg anbefale Libra kursene. Der lærer man riktig kosthold. Teller ikke kalorier. Blir bare mer bevisst på hva man kan spise og ikke...og vet du? man kan spise ALT
I moderate mengder så klart
Libra kursene har tre kurs mener jeg. Et for å komme seg ned i vekt fort, en for å stabilisere vekta og en for å holde vekta nede 
Det ska ikke gå fortere enn en kg i uka, da er det ikke lenger sundt å slanke seg. så med 3kg på 3 uker er jo det helt perfekt. Stå på du er flink!!!
Det ska ikke gå fortere enn en kg i uka, da er det ikke lenger sundt å slanke seg. så med 3kg på 3 uker er jo det helt perfekt. Stå på du er flink!!!
Skrevet 15 februar 2012 - 23:52
Så flink du er! Hvordan går det med deg?
Skrevet 29 februar 2012 - 16:24
Anonym bruker skrev 26 januar 2012 - 13:58:
Jeg kan nå si at det hjelper
Har gått ned 3 kg på 3 uker - det går ikke så fort, men det går ihvertfall riktig vei 
HI
HI
opsa-hop@online.no
Jeg vil gjerne dele min erfaring med deg og andre og det koster ingenting å få gode råd hos meg