Erik er vel ikke noe annerledes enn Knausgård. Når Knausgård kan få masse anerkjennelse for å gjøre akkurat det samme (henge ut alle han kjenner), hva er galt med Eriks prosjekt? Dette er jo kunst.
Alle forstår da at det er du som står bak denne bloggen... For det første fordi du er en av få som støtter opp om bloggerens forvridde virkelighetssyn, for det andre pga klokkeslettet..... Når du ser at alle her mener at du ikke er frisk burde du gjøre deg selv en tjeneste og oppsøke hjelp. Tipper hverdagen din hadde blitt myyye bedre dersom du ser at ikke alle er ute etter å skade deg... Masse god bedring:-)
Nei, han har ingen barn, men han stiller jo spørsmålstegn til hvorfor datteren til nevnte stesøster har et snavn som ligner hans. Og mener stesøstra kødder med han, siden mannen hennes har samme fornavn som ham. Herrefred, håper han heller ikke får barn noengang...og jeg syns synd på familien hans, de må være virkelig tålmodige mennesker!!
Hadde aldri hørt om denne fyren før, men nå har jeg lest en del inne på bloggen hans - man kan jo ikke annet enn å bli fascinert av et slikt sinn...
Men det jeg ikke helt forstår, er at han jo hele tiden nevner denne "mafian" som er ute etter ham, men dette skjedde jo ifølge ham i 2005/2006?
Og når han gjentatte ganger legger ut brev med adressen sin, bilder av der han bor etc, tenker han da ikke på at denne "mafian" ville ha funnet ham for flere år siden? Hvorfor flytter han ikke tilbake til norge?
Solkira <3 <3 <3 <3 <3 <3 skrev 29 januar 2012 - 16:52:
Nei, han har ingen barn, men han stiller jo spørsmålstegn til hvorfor datteren til nevnte stesøster har et snavn som ligner hans. Og mener stesøstra kødder med han, siden mannen hennes har samme fornavn som ham. Herrefred, håper han heller ikke får barn noengang...og jeg syns synd på familien hans, de må være virkelig tålmodige mennesker!!