Gå til innhold

Kjempe seig og hard avføring hos baby


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Baby får mme og må ha hjelp til å bæsje. Når bæsjen kommer ut er den mørkegrønn for så å gå over til sennepsfarga. Den grønne bæsjen er kjempe seig og sitter fast på rumpa til babyen og når den gule kommer er den kjempe flytende. Tror vi må begynne å gi malt i hver flaske fremover. Håper bare ikke babyen er redd for å bæsje siden den er så hard og seig osv.

Babyen er 2,5 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at malt i noen tilfeller kan ha motsatt effekt, at de kan få tregere avføring av det.

Min datter var også veldig plaget med treg mage, og jeg begynte å gi henne litt sviskesaft fra 3 måneders alder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt for å ikke amme små små barn da? er så mye innlegg der det er syting om hard mage og alltid får babyen mme. Ammer ikke folk lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde å amme så lenge som mulig jeg, men siden babyen min ble hasta opp på intensiven etter fødselen og var der et par dager ble ho mest koppmata så ho klarte aldri å¨ta puppen ordentlig.

Jeg fikk også mindre og mindre melk så ho gikk ikke opp i vekt. Planen min var å amme! Det sa jeg til alle at jeg skulle fullamme. Etter jeg hadde slutta prøvde jeg igjen flere ganger, men det gikk ikke.

Jeg så det som et kjempe stort nederlag den dagen jeg innså at jeg måtte slutte for babyen skyld og jeg begynner fortsatt nesten å gråte av å tenke på at jeg ikke kan amme mitt eget barn som jeg ønska! Så si ikke at jeg ikke har prøvd!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...