Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

hvilket rispapir bruker dere??

• Logg inn for å svare
6 svar til dette emnet

#1 Eurecaღmed spireღ

Eurecaღmed spireღ

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 10 Innlegg:

Skrevet 18 desember 2011 - 12:51

Vi har kun prøvs imse vimse sitt rispapir. Er det noen som har prøvd noe annet og er fornøyd??

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Diddels

Diddels

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 258 Innlegg:

Skrevet 19 desember 2011 - 23:55

bruker fleecepapir fra Plush Pants

#3 Eurecaღmed spireღ

Eurecaღmed spireღ

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 10 Innlegg:

Skrevet 20 desember 2011 - 21:38

Hei fucoc. Lurer på hvor du kjøper det og om du er fornøyd??

#4 meg80 Okt08gutt + Jan11Gutt

meg80 Okt08gutt + Jan11Gutt

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 354 Innlegg:

Skrevet 21 januar 2012 - 08:22

Vi bruker Imse Vimse. Jeg har prøvd litt forskjellig, men stadig kommet tilbake til det. Det er nok litt forskjellig fra vaskemaskin til vaskemaskin, med endel papir blir ødelagt etter én vask (f.eks. Apple Cheeks fleecepapir - da blir det kjempedyrt om det kun kan brukes en gang!). Jeg prøvde også en veldig billig type rispapir som skulle løse seg opp veldig lett i kloakken, lurer på om det var Totsbots spun liners (??) - det var som sagt kjempebillig, men kunne bare brukes en gang (krympet veldig i vask også). Men jeg ble lei av å gå gjennom rullene så kjapt, og tross billigere innkjøpspris tror jeg Imse Vimse blir billigere for oss, siden det stort sett kan brukes flere ganger.

#5 Gjest_dobViegoelepe_*

Gjest_dobViegoelepe_*
  • Gjest

Skrevet 17 november 2012 - 04:47

I have been examinating out a few of your articles and it's pretty clever stuff. I will definitely bookmark your site.
Chanel Outlet Coach Factory Canada Goose  
I intended to compose you a very small note in order to say thanks a lot again for your fantastic suggestions you've discussed in this case.

#6 Gjest_dobViegoelepe_*

Gjest_dobViegoelepe_*
  • Gjest

Skrevet 17 november 2012 - 04:55

might test this?IE nonetheless is the marketplace chief and a big portion of people will miss your fantastic writing because of this problem.
http://www.chanelubags.info Gucci Online Shop Coach Factory Outlet  
You can certainly see your enthusiasm in the paintings you write.

#7 Gjest_dobViegoelepe_*

Gjest_dobViegoelepe_*
  • Gjest

Skrevet 17 november 2012 - 05:06

I'm not certain the things that I would've made to happen in the absence of the strategies documented by you about my concern. It previously was a very daunting issue in my view, however , seeing your specialized tactic you dealt with it took me to leap with contentment. I am happier for your support and sincerely hope you comprehend what an amazing job you are accomplishing instructing some other people through the use of your blog post. More than likely you haven't got to know any of us.
christian louboutin outlet Cheap Beats By Dre Timberland Outlet  
I do trust all of the concepts you have presented in your post.