Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

ensomhet og ingen nære venninner...

• Logg inn for å svare
51 svar til dette emnet

#21 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 058 Innlegg:

Skrevet 08 februar 2012 - 16:39

Vis innleggFrøken Lakenskrekk skrev 07 februar 2012 - 00:25:

Hvor i landet bor du da? Sitter her helt ensom og helt uten venner sjøl. En helt ny situasjon for meg egentlig, har alltid vært frampå og utadvendt og hatt mange venner. Etter jeg flyttet til en annen del av landet og fått barn, så har jeg ingen venner/venninner i livet. Trenger å ha venner rundt meg og merker at livskvaliteten ikke er den samme.
Er ensom hver kveld, og synes nesten det er artig å dra på butikken for han i kassa er ganske hyggelig.
Er ikke lett å få seg venner hvis man sitter ensom og alene. Jeg ville anbefale deg treningssenter (sånne timer for der er de fleste blide og hyggelige og store muligheter for vennskap, kanskje er det en i akkurat samme situasjon som deg? ) arrangementer i kommunen, for barn, eller noe som kan interessere deg. Osv, finnes mange muligheter egentlig, man må bare sparke seg sjøl bak og ut av døra. Er også
Muligheten her, rundt om på nettet osv :)

Jeg bor også i Trondheim, er fryktelig usosial, å som deg syns jeg kassadama er super hyggelig :P

Hvor gammel er du? Jeg er 38 :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 vilduværevennenmin

vilduværevennenmin

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 15 Innlegg:

Skrevet 08 februar 2012 - 19:18

Jeg vil gjerne hive meg på denne tråden! Jeg bor i Trondheim er 30 år og alenemor til gutten min på 2 år. Jeg har ingen familie i byen og etter hvert som de jeg studerte med har flyttet begynner min omgangskrets  bli mindre.

#23 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 058 Innlegg:

Skrevet 08 februar 2012 - 20:17

Vis innleggAnonym bruker skrev 07 februar 2012 - 18:51:

Hei,kan ikke dere som har skrevet i denne tråden,skrive hvor i landet dere bor,så kan vi få til ett treff både med og uten barn,går ann og dra hjem til hverandre,på cafe,en hyggehelg i hovedstaden osv.jeg bor i vestfold,kort togtur inntil drammen og oslo feks.har en jente på 8,hadde jo vært så  hyggelig.

Jeg bor også i Vestfold og har barn på åtte år, en gutt da :) Bor i Tbg. Bor du i nærheten?

#24 frk oktober

frk oktober

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 62 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 08 februar 2012 - 20:31

Jeg blir gjerne med på et treff i Oslo! jeg er 29 år.

#25 natti_

natti_

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 26 Innlegg:

Skrevet 08 februar 2012 - 21:07

Jeg bor i Oslo og blir gjerne med på treff her :) Er 26 år.

#26 sep09nov11

sep09nov11

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 49 Innlegg:

Skrevet 08 februar 2012 - 21:13

Det blir hyggelig å treffe så mange :-)

#27 Gjest_Mentha & Junior_*

Gjest_Mentha & Junior_*
  • Gjest

Skrevet 09 februar 2012 - 08:20

Skal vi sette opp et treff i Trondheim og da?

#28 Frøken Lakenskrekk

Frøken Lakenskrekk

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 127 Innlegg:
  • StedLitt uvisst.. Ifølge dialekten til de innfødte her befinner jeg meg i trøndelag, hovedsaklig prøver jeg å holde meg bosatt innenfor Norges grenser!

Skrevet 09 februar 2012 - 12:55

Vis innleggAnonym bruker skrev 08 februar 2012 - 16:39:

Vis innleggFrøken Lakenskrekk skrev 07 februar 2012 - 00:25:

Hvor i landet bor du da? Sitter her helt ensom og helt uten venner sjøl. En helt ny situasjon for meg egentlig, har alltid vært frampå og utadvendt og hatt mange venner. Etter jeg flyttet til en annen del av landet og fått barn, så har jeg ingen venner/venninner i livet. Trenger å ha venner rundt meg og merker at livskvaliteten ikke er den samme.
Er ensom hver kveld, og synes nesten det er artig å dra på butikken for han i kassa er ganske hyggelig.
Er ikke lett å få seg venner hvis man sitter ensom og alene. Jeg ville anbefale deg treningssenter (sånne timer for der er de fleste blide og hyggelige og store muligheter for vennskap, kanskje er det en i akkurat samme situasjon som deg? ) arrangementer i kommunen, for barn, eller noe som kan interessere deg. Osv, finnes mange muligheter egentlig, man må bare sparke seg sjøl bak og ut av døra. Er også
Muligheten her, rundt om på nettet osv :)

Jeg bor også i Trondheim, er fryktelig usosial, å som deg syns jeg kassadama er super hyggelig :P

Hvor gammel er du? Jeg er 38 :)

Jeg er 21. Har en datter på 2,5 år..
* If a guy can't handle a girl in sweatpants, he doesn't deserve her in a wedding dress *

#29 firebarnsmum

firebarnsmum

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 68 Innlegg:

Skrevet 09 februar 2012 - 20:06

Vis innleggMentha & Junior skrev 08 februar 2012 - 10:52:

Bor en halvtimes tid utenfor Trondheim, men har familie i Oslo så drar dit også når muligheten byr seg ;)

Og har en sønn på ett år :)

Hvor bor du da? Jeg bor også en halvtimes tid utenfor Trondheim, kanskje ikke så langt unna her?
Jeg blir gjerne med på en kopp kaffe en dag:)

#30 Alenemor83

Alenemor83

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 889 Innlegg:

Skrevet 09 februar 2012 - 20:18

Hadde vært hyggelig med ett treff i Trondheim! :)

#31 Frøken Lakenskrekk

Frøken Lakenskrekk

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 127 Innlegg:
  • StedLitt uvisst.. Ifølge dialekten til de innfødte her befinner jeg meg i trøndelag, hovedsaklig prøver jeg å holde meg bosatt innenfor Norges grenser!

Skrevet 09 februar 2012 - 20:29

Vis innleggAlenemor83 skrev 09 februar 2012 - 20:18:

Hadde vært hyggelig med ett treff i Trondheim! :)

Ja det hadde vært det :)
* If a guy can't handle a girl in sweatpants, he doesn't deserve her in a wedding dress *

#32 Frøken Lakenskrekk

Frøken Lakenskrekk

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 127 Innlegg:

Skrevet 09 februar 2012 - 20:30

Vis innleggfirebarnsmum skrev 09 februar 2012 - 20:06:

Bor en halvtimes tid utenfor Trondheim, men har familie i Oslo så drar dit også når muligheten byr seg ;)

Hvor bor du da? Jeg bor også en halvtimes tid utenfor Trondheim, kanskje ikke så langt unna her?

Jeg også :) bor 15-20 min utenfor Trondheim i retning Orkanger jeg da :)

#33 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 058 Innlegg:

Skrevet 09 februar 2012 - 20:52

Vis innlegghville skrev 07 februar 2012 - 12:34:

Hei igjen alle, og takk for fine svar. Godt å vite at en ikke er alene om problemet iallefall. Det har bedret seg litt i det siste, men det går litt i bølger...Jeg bor i Drammensområdet.

Jeg bor også i Drammensområdet, og har det litt som deg.

Kan du ikke fortelle litt om deg selv da, sånn så langt det går uten å være mer avslørende enn du vil :-)

#34 firebarnsmum

firebarnsmum

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 68 Innlegg:

Skrevet 09 februar 2012 - 21:26

Vis innleggMentha & Junior skrev 09 februar 2012 - 20:33:

Vis innleggFrøken Lakenskrekk skrev 09 februar 2012 - 20:30:

Det er jo ikke avskrekkende langt :) Kjørte ofte forbi Orkanger før på oppdrag :)

Kan vi ikke finne en dato som passer for alle som vil da, så finner vi en koselig cafe hvor vi kan møtes og skravle litt, alle vi som er utsultet på sosial omgang ;)

Jeg bor også i retning Orkanger:) Og blir gjerne med på et treff en dag, det hadde vært veldig koselig:)

#35 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 058 Innlegg:

Skrevet 09 februar 2012 - 21:30

Ingen fra sørlandet her da? :)

#36 La rubia

La rubia

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 82 Innlegg:

Skrevet 09 februar 2012 - 22:08

Vis innleggAnonym bruker skrev 09 februar 2012 - 21:30:

Ingen fra sørlandet her da? :)

Jo jeg bor på sørlandet, rettere sagt Kristiansand! Jeg har det på akuratt samme vis. Kjenner veldig lite folk i samme situasjon som meg. Vil så gjerne ha noen å trille turer med eller "tattla" om alt mulig over en kopp kaffe i drittværet.

#37 Frøken Lakenskrekk

Frøken Lakenskrekk

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 127 Innlegg:

Skrevet 09 februar 2012 - 23:07

Vis innleggfirebarnsmum skrev 09 februar 2012 - 21:26:

Vis innleggMentha & Junior skrev 09 februar 2012 - 20:33:

Vis innleggFrøken Lakenskrekk skrev 09 februar 2012 - 20:30:

Det er jo ikke avskrekkende langt :) Kjørte ofte forbi Orkanger før på oppdrag :)

Kan vi ikke finne en dato som passer for alle som vil da, så finner vi en koselig cafe hvor vi kan møtes og skravle litt, alle vi som er utsultet på sosial omgang ;)

Jeg bor også i retning Orkanger:) Og blir gjerne med på et treff en dag, det hadde vært veldig koselig:)

Ja, vi må få til dette, fælt at så mange sitter ensomme så nærme hverandre :)

#38 Vålerenga12, Daniel & Jonas

Vålerenga12, Daniel & Jonas

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 241 Innlegg:
  • StedHurdal

Skrevet 10 februar 2012 - 04:53

Godt å se at det er flere!!
Føler meg selv veldig ensom, alle vennene er flyttet langt bort. Mange av de uten barn, og jeg er selv 24år og tobarnsmor.

Nå bor jeg i Hurdal. Noen andre som bor i her?
Eller i nærheten? Jessheim, Eidsvoll, Råholt?

#39 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 058 Innlegg:

Skrevet 10 februar 2012 - 19:47

Noen fra troms her, Harstad?

#40 Frøken Lakenskrekk

Frøken Lakenskrekk

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 127 Innlegg:

Skrevet 10 februar 2012 - 21:24

Vis innleggVålerenga12, Daniel & Jonas skrev 10 februar 2012 - 04:53:

Godt å se at det er flere!!
Føler meg selv veldig ensom, alle vennene er flyttet langt bort. Mange av de uten barn, og jeg er selv 24år og tobarnsmor.

Nå bor jeg i Hurdal. Noen andre som bor i her?
Eller i nærheten? Jessheim, Eidsvoll, Råholt?

Jeg bor ikke der, men bruker å være i nærheten der i perioder. Er vokst opp i Lillestrøm og mamma bor der, så blir fort til at jeg er der litt over en uke annenhver mnd, oftere innimellom også.
Er alenemor til ei på 2,5 år :)