Gå til innhold

aldersforskjell på 7-8 år....


ispinnen

Anbefalte innlegg

Vi har en jente på 6 år, og vurderer å gå i gang med prøverørs forsøk neste høst.

Dvs at vi ved MAX flax kan få baby sommeren/høsten 2013, ergo er jenta vår 7 1/2 når barnet er født..... muligens 8 år dersom vi må ha fere forsøk.

 

Grunnen til at det ikke har blitt før, er at vi har mistet flere ganger tidlig i svangerskapet, og jeg har vert for overvektig til å få prøverørs forsøk.

 

Men til høsten, da er vi klar for nye forsøk, og ingenting i hele verden ønsker jeg mer enn ett barn til........

 

Er det dumt å få en til så lang tid ettepå, eller vil jenta vår være glad for søsken uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 4 måneder senere...

Hun blir nok glad for det ja. Husk at de også blir voksne en gang, da spiller ikke aldersforskjellen noen rolle lenger vil jeg si. Hvis du og dere ønsker dere dette så synes jeg det ikke er sã mye å tenke pã.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ser nå at dette var et gammelt innlegg...ikke så mye fart her inne? Uansett, krysser fingrene på at du er gravid eller i prosess med det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei!

Ville bare si at vi fikk tvillinger av alle ting januar -12 etter prøverørsforsøk. Har fra tidligere ei datter som ble 9 år 2 uker etter fødselen. Under svangerskapet var hun sint og ønsket ikke sine søsken velkommen, så vi var veldig spente på hvordan dette ville bli. Når dem så kom til verden og hun kom på besøk på sykehuset, endret ALT seg. De var de mest fantastiske som fantes, og alt gikk kjempe fint. Det positive med eldre søsken er at de er veldig gode hjelpere :-) Så lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...