Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Forvirret:s bli eller dra?

• Logg inn for å svare
Ingen svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 599 Innlegg:

Skrevet 07 desember 2011 - 18:56

Er veldig forvirret for tiden. Jeg og mannen min har vært gift i 3 1/2 år no (sammen i 4 1/2 år) og har en sønn på snart 3 år. Føler lissom at vi har vokst fra hverandre. Lidenskapen er helt vekke og savner gnisten. Og sex er blitt mer som en plikt. har tatt det opp med han uten at det har skjedd noe. Jeg gikk og veldig mye opp i vekt i svangerskapet som jeg ikke har klart å få vekk. Noe som har ført til at jeg er veldig ofte deprimert og har dårlig selvtillit. Vet ikke om det er der problemene ligger. Eller om alt ordne seg når jeg får gått ned i vekt og vi har fått oss leilighet. Han har og vært uten jobb i 2 år, noe som sliter veldig på. Han har jo selfølgelig hatt jobb gjennom nav av og på men det har ikke vart lenge. Vi har og bodd hos familien hans i 3 år no pga vi ikke har hatt råd til å få noe eget ettersom han ikke har jobb. Og nå lever vi på det jeg får i sykepenger siden jeg går sykemeldt. Har prøvd å få hjelp av nav uten hell da de mener vi klarer oss fint på 10 000 i mnd. Noe som gjør til at vi alltid må låne penger av familien i slutten av mnd. og det er så flaut og alltid spørre. Vi har og prøvd å bli gravid i 2 år no men har satt det på vent til vi får råd og bedre plass. Og familien hans mase og føler meg ikke velkommen lenger. Han er veldig sjenert så når vi er på besøk hos familiem min og sånn så sitter han for det meste stille eller leker med sønnen vår. Eneste er når familien min spør han om ting at han snakke og jeg føle det blir veldig tungt, så no i det siste har jeg dratt alene. Jeg føler og at jeg ikke får det jeg trenger ut av forholdet. Jeg elsker han men vet ikke om det er nok lenger:( Jeg må og si at han er en fantastisk far for sønnen vår. og ellers en veldig snill og god mann, ikke noe vondt i han. Jeg har og begynt å tenke veldig mye på hvordan det blir hvis jeg går fra han. Ettersom jeg må flytte hjem til familien min da, men de bor i en annen kommune en halv time unna. Og vet ikke hvordan det blir hvis vi skal ha 50/50 med sønnen vår. Jeg er og er veldig redd for å ende opp alene så har vert mye frem og tilbake i følelsene mine. Jeg vil heller ikke såre han på noen måte. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre lenger:( Dette ble veldig langt og rotete.

Annonsebilag
Annonsebilag