Gutten min og kompisene elsker tv spill. I helgene får de lov å spille en del, og de koser seg og er absolutt sosiale fordi om, og spillene er innenfor aldersgrensen. Har dere gutter som elsker tv-spill?
Tv-spill, spiller deres gutter???
Opprettet av
skilpaddemadde
, des. 02 2011 20:29
5 svar til dette emnet
Skrevet 02 desember 2011 - 20:29
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 06 desember 2011 - 22:20
Åojess!!! Min snart 8åring elsker det!!! Samma her i gården...blir endel spilling i helgene, og litt hver ettermiddag etter skole, sfo og lekser, men aldri etter barneTV, er regelen :)
Han er så aktiv og gjør så mye forskjellig i løpet av en dag som ikke er TVspill, spiller masse fotball og sykler og leker...så den spillinga har jeg ingen dårlig samvittighet for! Jeg tenker at han har godt av å kople av litt med noe han liker :)
Skrevet 14 desember 2011 - 21:50
Her spilles det mye i perioder. Nå har vi nettopp hatt omtrent et halvt år uten spilling, men til jul får han nytt spill, så da blir det nok litt intenst igjen.
Skrevet 13 juni 2012 - 12:17
Her er både mor og sønn (6,5 år) veldig glad i å spille Nintendo 64, men vi har begrenset til spilletid kun i helgene, noe som funker fint bortsett fra når det er langhelg eller andre fridager;-)
Skrevet 19 juni 2012 - 09:16
Har også en gutt på snart seks som elsker å spille, her går det mye i iPad-spill. Lillebror er også interessert. Vi begrenser det til et fornuftig bruk, de er aktive ellers og jeg ser de lærer av spillingen også.
Skrevet 10 april 2013 - 20:26
Her har vi en på 5 og en på 7, d er veldig glade i å spille. Bruker Ipad som belønning. Men ønsker å begrense det enda mer.