Gå til innhold

Seriøst - hvor mye bryr du deg om hva andre kvinner har på seg på julebord?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg står mellom to løsninger. Kjøpe ny kjole eller bruke en eldre, helt enkel kjole.

Det er en kveld, og jeg tror faktisk folk flest driter i hva jeg har på meg så lenge jeg bidrar med mitt gode humør og nærvær.

 

Hva tror dere? Pleier dere i det hele tatt å bite dere merke i hva damene på jobben har på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg legger merke til det. Klart jeg kikker på andre kvinner og ikke for å finne feil eller negative ting ved dem, men jeg syns at mange kvinner flotte og kanskje jeg skulle ønsket at jeg var litt penere selv;)

 

Og ja, kommer det ei tøtta med ei DIGER kløft så kan jeg ta meg selv i å stirre, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger bare merke til klærne dersom det skiller seg ut på noe vis, f.eks. horete, altfor smått, gørstygt eller knallfint. Resten er bare intetsigende. Ville spart pengene mine i ditt tilfelle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke lyser trashy eller gammeldame lang vei reflekterer jeg ikke over hva andre har på seg. Er mest opptatt av meg selv, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg atar ALLTID bilde, og så tar jeg med meg bildene på neste års julebord, og da LER VI GODT om noen går i samme kjole eller med samme skjorte!!! HAHAHAH!!! LIksom, sååå taper!!!! Get a life for goods saaake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som 20.55, jeg legger merke til de som skiller seg ut. Er antrekket kjedelig, legger jeg ikke spesielt merke til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist julebord jeg var på kom jeg i parkdress, og jeg dro i parkdress. Husker ikke en gang hva jeg hadde under. Men jeg husker at ett par mannlige kollegaer kommenterte at de for første gang synes at parkdress var sexy. Hehe. Jeg husker hva noen andre hadde på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger merke til de som skiller seg ut, på godt eller vondt. Men jeg liker jo ikke folk mer eller mindre ut i fra hva de har på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brydde meg ikke om det i det hele tatt, helt til en dag jeg var på julebord på et hotell. Var andre som var der og feirte julebord dem også. Og hun ene gikk i dress. Dressbukse og dressjakke...uten noe under. Og da mener jeg virkelig uten noe under. Ikke bhg engang. Og dressjakken var såpass åpne at hver gang hun rørte på seg, så kunne man se puppene hennes.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg til flere andre her, hvis det er noen som skiller seg veldig ut så legger jeg merke til det, og husker det nok også året etter. De som går i helt normalt, pene kjoler uten noe ekstra legger jeg lite merke til. I fjor var det ei dame som hadde kledd seg i en kjole som min svigermor på 75 år kunne brukt, med tilsvarende sko, det la jeg faktisk merke til. Mye fordi dama er 40 år, er vedig slank og ville kledd noe mer flatterende enn den sekken av en kjole hun gikk med i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ikke merke til hva folk har på seg med mindre de virkelig skiller seg ut. Bruk den "gamle" kjolen din du, så sparer du penger :) Tror folk er mest opptatt av seg selv egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei....eller dersom puppene ligger i matfatet eller jeg blir engstelig for at edlere deler skal vises, legger jeg merke til det. Ellers ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...