Gå til innhold

Påkledning ved bæring


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva kler dere på babyen når dere bærer på vinterstid f.eks. ned til minus 5 grader? Bobledress? Hva med på føttene?

Har noen en god bobledress å anbefale til baby (str. 68-74)? Tenker at denne dressen også skal fungere i hengekøye til sykkelvogn hvor det ikke er så god plass til vognpose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har samme spørsmål, så kan ikke hjelpe. Jeg bærer babyen i sjal og mei tai. Han er 2 mnd, og har ikke bært han ute i det hele tatt. Kan faktisk ikke huske å ha sett fine dresser han kan ha på seg på butikkene.

Har sett på sånne bæreovertrekk(fant ikke passende link), men syns ikke det ser varmt nok ut, liker best bobledress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Forrige vinter når jenta mi var baby bar vi henne endel. Vi brukte vinterdress og hadde godt med ulltøy under. Må jo huske at bebisene ikke beveger seg like mye som oss! På føttene hadde vi noen boblesokker som vi hadde arvet... Det var liksom som en forlengelse av dressen. Hvis ungen ikke går, ville jeg kanskje satset på for stor todelt dress. Det gjorde vi med regntøyet hennes. En bukse i størrelse 86 fungerer fint til en 68-74 baby, og det er ikke nødvendig med støvler når de likevel ikke skal ut og gå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

har samme spørsmål, så kan ikke hjelpe. Jeg bærer babyen i sjal og mei tai. Han er 2 mnd, og har ikke bært han ute i det hele tatt. Kan faktisk ikke huske å ha sett fine dresser han kan ha på seg på butikkene. Har sett på sånne bæreovertrekk(fant ikke passende link), men syns ikke det ser varmt nok ut, liker best bobledress.

Når du bærer i bæretøy (sjal, bæreseler etc) anbefaler jeg virkelig å investerr i en bærejakke. De er som vanlige jakker, men med et løst stykke som kan være på magen eller ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...