Gå til innhold

Syns det at dere er/var gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

eller så derebare enda tykkere ut?

 

Jeg er 115 kg, og er 6 mnd på vei.

har stor mage, men det syns jo ikke at jeg er gravid. er så spent på om det kommer til å synes.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på din størrelse da jeg var gravid forrige gang og det syntes godt fra ca.5 mnd at jeg var gravid. Magen fikk en helt annen form. Sto liksom høyt og struttende istedetfor slapp nedover som den var til vanlig, hehe :P Håper du får babymage snart da, er jo så koselig når folk faktisk tenker "Åh, en gravidmage" istedetfor "oi, hun har lagt på seg ja..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg veide 95 da jeg ble gravid og veier 104 kg nå og ser føde klar ut;) ingen tvil om at jeg er gravid og ikke bare feit;) har bare seks uker igjen men magen ble vel godt synlig ved seks månder, så bare gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

98 kg når jeg ble gravid, og 104 kg nå.

30 dager til termin.

Det er ingen tvil om at jeg er gravid.

Egentlig veldig deilig.

Folk ser gravid-magen, og ikke at jeg er stor.

Har for engangs skyld "lov" til å være stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var 114 før eg ble gravid. Er nå i uke 30 å er forsatt 114 kg. Eg ser eg har gravid mage da de står høyere oppe å er rundere. Men var på jobb for 3 uker siden å da var de ei som spurte hvorfor eg var sjukemeldt. Så sa eg vente baby i februar.. ÅÅÅ ho hadde hørt de, men du har jo alltid hatt mage så var litt usikker.. NEDTUR da syns eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...