Gå til innhold

Hvor tung var du når du ble gravid(høyde har jo også mye å si) og ble du lett gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 193 høg og veide ca 115 kg. Be gravid ved et "uhell" Er like tung nå etter på så gikk ikke opp noe :D

 

Fra nyttår blir det streng diett, nå skal kiloene av fort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Ble alt for enkelt gravid. ;p Har fire barn og veier ca 102 kg. Er 175 cm høy. Ble gravid på første forsøk hver gang. Pyton svangerskap hos alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 170 høy og veide 94 kg da jeg ble gravid. Det tok fem mndr å bli gravid, men mannen var mye bortreist, så det var ikke alltid han var tilgjengelig ved eggløsning... Veide 101 da jeg fødte, 84 kg da ruska var tre mndr. Nå er hun snart tre år, og jeg veier 91 kg - kjenner det er på tide at jeg trår til, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Vi ble først gravide å mistet, det var ikke planlagt men da fikk vi veldig lyst til å prøve igjen, 1 mnd etter var jeg gravid igjen(82kg 171h) gikk opp til 136kg da, med andre mann var jeg 102kg, da ble jeg gravid med etter første akt i senga;) hehe å er nå gravid med våres nr 3,(105kg) ikke planlagt en plass, men har nå gått ned til 101. vi blir veldi lett gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt gravid på første forsøk begge ganger, første gang veide jeg 68, andre gang 76. Hadde oxo prolaktin forhøyning 2 gang, og gikk på medisiner for det, i tillegg nyoperert. Så blir nok bare fort gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 104 kg med første, ble gravid på første forsøk. Hadde prøvd litt avslappet noen måneder nå med nr 2. Gikk ned fra 112 til 104 kg og ble gravid med nr 2. Er 8 uker nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var 104 kg med første, ble gravid på første forsøk. Hadde prøvd litt avslappet noen måneder nå med nr 2. Gikk ned fra 112 til 104 kg og ble gravid med nr 2. Er 8 uker nå..

172 høy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veide 87 kg når jeg ble gravid i fjor, og vi ble gravide uplanlagt. gikk opp 22 kg under graviditeten og veier nå 112 kg etter jul. Menstrasjonen er tilbake og alt virker som før. Men planen er å gå ned igjen slik som jeg var før om ikke mer! Fikk bekkenløsning og klarte ikke å trene etter uke 13 i svangerskapet så det har nok mye å si! håper kiloene går fort av med litt effektiv trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

er 167 høy. da jeg ble gravid veide jeg 108 kilo,kanskje litt mindre siden jeg var rundt 13 uker på vei,da jeg var til legen for sjekk. sluttet på p-pillen i januar og i midten av juni ble jeg gravid. så ja, det gikk fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg er 175 høy 135kg, ble gravid etter 3 ganger :) Hatt et kjempe bra svangerskap :)

Hei, så bra svangerskapet har gått kjempe bra. Gikk du opp mye etter du ble gravid?

 

Anonymous poster hash: 94969...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

1.60 og 100 kg. Gravid på første forsøk begge ganger og lette svangerskap med lett og rask fødsel.

 

Anonymous poster hash: 90b02...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Har tre barn.
Første gang var jeg normalvektig, 50kg brukte prevensjon, så var ikke planlagt, gikk opp 12kg.

Neste gnag ble jeg også gravid på prevensjon, veide da 72kg, gikk opp til 85kg.

Tredje gang var planøagt, gravid på første fprsøk.
Reduserte vekten fra 83kg til 72 kg før jeg ble gravid, gikk til 85kg dagen jeg fødte.

Prøver å fjerdemann, har nå gått ned 10kg i forkant, veier nå 73kg (for noe jojogreier dette).
Tredje forsøk nå, ingen graviditet så langt.
Imellomtiden reduserer jeg vekta litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...