Ganske langt uti svangerskapet, så ikke barbert meg på en stund, men tenkte at jeg fikk prøve idag, det jeg så ble jeg helt satt ut av! Var ok med hår der det er normalt, men var kansje 3cm som vokste "nedover" lårene, altså på utsiden trusekanten, og bikinilinja var helt på tur! :( Det satt hvertfall en stopper for sex livet for min del ja!! :(
Hva gjør man!!!!
Jeg prøvde barbere så godt det gikk ,men vokser jo kjapt ut igjen, så såå langt på utsiden da? Utrolig deprimerende....
Beklager ekkelt innlegg, men noen andre som har det slik, eller som vet råd ?
Hjelp! Ang hår nedentil.... :(
Opprettet av
Anonym bruker
, nov. 08 2011 20:27
3 svar til dette emnet
Skrevet 08 november 2011 - 20:27
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 11 november 2011 - 23:27
Hallooooo det er helt normalt! Ha, ha bare vent, jeg har fått lange hår som vokser på baksiden av lårene ettersom jeg har blitt eldre *grøss*...
Ikke spesielt glad i det jeg heller, men barberer det bort utenfor bikinilinja, resten trimmer jeg bare.
Husk å ikke barbere deg de siste ukene før fødsel da det kan føre til større infeksjonsfare dersom du skulle måtte ta keisersnitt.
http://m.nrk.no/m/ar...art_id=17858109
Skrevet 17 november 2011 - 18:21
Så rart, jeg ble jo barbert på sykehuset når jeg skulle ha planlagt KS. Hadde ikke frisert meg selv der nede på ett halvt år da, men hadde ikke mye kjønnshår. Men de barberte bort mesteparten av det som vises når man står med bena samlet. Jeg fikk ingen infeksjoner da.
Skrevet 18 november 2011 - 19:49
Nei det er det som er poenget. Sykehuset barberer bort ved behov, og steriliserer der de barberer. Jeg ble også barbert på sykehuset ved keisersnitt, men de tok bare litt av det øverste og smurte noe på etterpå.
Gjør man det selv i forkant, risikerer man rifter o.l som kan føre til infeksjoner.