Trilletur i Bærumsområdet
Opprettet av titti1983, nov. 08 2011 00:10
2 svar til dette emnet
Skrevet 08 november 2011 - 00:10 #1
Jeg er en jente på 28 år. Jeg er hjemme med vår yngste datter på snart en mnd. Vi har nylig flyttet tilbake til Bærum og jeg saver noen å trille turer sammen med.
Andre i området som har lyst til å møtes for en trilletur/kafébesøk?
Skrevet 28 januar 2012 - 11:00 #2
hei hei :0)
Ser det er veldig lenge siden du skrev, jeg bor i Bærum og er hjemme med vår lille jente som ble født 29.12.11. Jeg har en gutt på 3,5 år også. Vi bor på Vøyenenga ikke så langt fra sandvika.
Hvor i Bærum bor du??
Jeg er 27 år (blir 28 i august)
Ser det er veldig lenge siden du skrev, jeg bor i Bærum og er hjemme med vår lille jente som ble født 29.12.11. Jeg har en gutt på 3,5 år også. Vi bor på Vøyenenga ikke så langt fra sandvika.
Hvor i Bærum bor du??
Jeg er 27 år (blir 28 i august)
Skrevet 21 februar 2012 - 22:43 #3
Hei
Jeg er hjemme med datteren min på ett år, og kunne gjerne tenke meg noen å trille med. Barselgruppen er slutt da alle de andre mødrene er tilbake i jobb. Er forresten også 28 år, fyller 29 nå i mars!
Vi bor på Østerås, hva med dere?
Jeg er hjemme med datteren min på ett år, og kunne gjerne tenke meg noen å trille med. Barselgruppen er slutt da alle de andre mødrene er tilbake i jobb. Er forresten også 28 år, fyller 29 nå i mars!
Vi bor på Østerås, hva med dere?
Alle emner:
Snarveier
Siste opprettede emner
-
Hva har dere i timelønn?Anonym bruker - i dag, 14:50
-
-
ForsvarsfruerAnonym bruker - i dag, 14:40
-
Aarrgh! Kviser i nakken og på ryggen...Anonym bruker - i dag, 14:35
-
Haha en som jobber på Nav ble skallet ned i går!!Anonym bruker - i dag, 14:31
-
-
Siste innlegg
-
Kle deg som du ville kledd deg selv er vel å overdrive litt. Her er der det 22 g...
me_87 - i dag, 14:56 -
Når begynner dere med sportsdelen?
6 mnder. Da ble bagen for liten.
me_87 - i dag, 14:49
test