Gå til innhold

Jeg bobler over - men må holde meg i skinnet!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men jeg kan jo fortelle det her inne - hvor jeg kan signere som anonym!

 

Jeg skal gifte meg - og det om bare noen få uker!!

 

Vi har valgt en lav profil, og kun våre nærmeste er informert og skal være med. Det betyr ikke at vi ikke er lykkelige eller stolte av det som skal skje, av hverandre og av å ha fått ting til - litt "på tross av" forutsetningene våre.

 

Av de få som vet har vi fått bare positive tilbakemedlinger, men ikke alle har helt forstått hvorfor vi vil holde så lav profil. Men de aksepterer det, altså.

 

Den som har størst problemer med å følge den lave profilen, er jo egentlig meg, selv om jeg i høyeste grad var med på å bestemme at vi ville ha det slik. Men det er bare fordi jeg ønsker å rope ut:

 

HURRA!!! VI SKAL ENDELIG GIFTE OSS!!!! <3 <3 <3

 

...nå bare lurer jeg på hvordan det skal annonseres...og når...til alle de andre..... Men det finner vi vel ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn skulle vi også ha det, men våre nærmeste satte seg på bakbeina da de hørte det og forlangte bryllupsfest. Kompromisset blir at vielsen blir på vår måte og familien arrangerer fest for oss senere. Da slipper vi å være med på planlegging (og betaling), og det gjør det til å leve med.

 

Hadde aldri sett for meg at jeg kom til å la foreldre ta regninga for bryllupet, men nå er det jo ikke vi som har ønsket oss bryllupet heller, så det sårer ikke stoltheten veldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har liksom ikke åpnet for at de skal mene noe om det. Vi var enige og klare på det da vi fortalte. Eller...vi fortalte jo egentlig ikke...vi sendte bare invitasjoner i posten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...