Gå til innhold

La du på deg etter røyke/snus slutt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dag 3 her uten snus..og jeg har ikke engang vært frista til å kjøpe! MEN har faen bare lyst å raide kjøkkenskapene her etter snop ol.. Kommer sikkert til å gå opp i vekt :( What to doo? Er så vant å ha noe i munnen hele tiden.. :(( Kjempefrustrerende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du har vært! :)

 

Sluttet å røyke for snart 2år siden. Var da veldig bevisst på at forbrenningen min ville gå ned, og var super disiplinert med kosthold...når jeg fyset, funket sitron eller bringebærdrops. Og jeg gikk ikke opp en kilo :)

 

Var så lur at jeg beg å snuse i fjor, men sluttet nå for 4mnd siden når jeg fant ut at jeg var gravid :/ Motivasjonen er jo på topp, men syntes at det var MYE verre...kanskje fordi jeg var mindre forberedt også?! Har iallefall lyst på snus/fyser på noe hele tiden, spes på kveldene... Men må jo bare være disiplinert!

Sitrus og vann har en viss effekt denne gangen også :) Og tyggegummi, litt sterk, som jeg tygger på og legger under leppa som en "substetutt". hehe.

 

Lykke til videre, stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:)

Jeg har de gangene jeg har lagt røyken på hylla gått opp en kilo ganske fort. Det er pga forbreninga som går saktere med en gang. Dersom du spiser mye snop ol. som du vanligvis ikke spiser så vil jo vekta gå opp uansett uavehengig om du har sluttet å røyke/snuse.. Bruk viljestyrken du har i deg, så unngår du skapene og kiloene:) Tyggis er jo et godt alternativ, dersom du må ha noe i munne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk for svar begge to :-) Har bare merket at jeg er ekstra sulten uten snusen, eller kanskje bare fordi jeg ikke gadd å spise så mye når jeg snusa :P Skal styre sukkerhungern min, men kjenner jeg har kjempeabstinenser etter snus nå.. Men jeg har ikke råd, bruker ca 800 kr i mnd på det! Det er MYE penger for en så unødig uvane.. Hi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 25 kilo etter røykeslutt.. Grusomt:-( Var konstant sulten og ville ha søtsaker hele tiden.

 

Etter snus slutt gikk jeg også opp, men da var jeg gravid, så ingenting unormalt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, 19.13.. Når jeg ble gravid i 2008 la jeg snusen på hylla den dagen testen lyste positivt.. Og var snusfri helt til jenta begynte med flaske. Aff, at jeg begynte igjen!! Kjempedumt av meg.. Skal nok klare det denne gangen og, hjelper jo å høre fra dere andre flinke som har fiksa å slutte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...