Gå til innhold

Dette er et helt seriøst innlegg ang hår i rumpa :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har det, og jeg tror kanskje de fleste har det?

 

Hver gang jeg dusjer bruker jeg å vaske meg med intimsåpe, og sette meg på huk og barbere meg nær rumpehullet, for hvis jeg ikke gjør det klør det så sinnsykt!

 

Hvis jeg er på hytta og ikke får dusja på to-tre dager kjenner jeg at det klør og stikker... gå turer osv orker jeg ikke for da går jeg konstant med kløe... så hva skal jeg gjøre??

 

Jeg har sjekka med speil og jeg har ikke så fryktelig mye hår egentlig, men nok til at det gjør livet ganske surt for meg. Jeg har prøvd voks men det var ekstremt smertefult og jeg ble fryktelig sår etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17.23: For flaut og kostbart :(

 

Det må jo være noen der ute som har det slik som meg som har funnet på noe lurt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du virkelig hår i rompa? Det har jeg aldri hatt, så kan ikke forestille meg hvordan det er. Stakkars deg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste har hår i rompa ja - Til anonym over her.

 

Har dessverre ingen gode tips til deg, men er du sikker på at ikke barberingen gjør vondt værre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres visst ut som noen tror man har mange hår baki der, men det tror jeg ikke er sannheten. Veldig få er født med mushår i rumpa.

Jeg har selv noen hår baki der, ikke 400, men kanskje 15-20 spredte?

Oppdaget det ikke før jeg var 25:P Hadde vel ikke hatt til vane å tro at jeg hadde hår der, og ikke kjent etter, eller sett etter. Derfor barberte jeg ikke helt bak heller..

Men når jeg fant det ut ville jeg jo ha de vekk! Og fysj hvor det klør 2-3 dager etter. De er ekle når de er en viss lengde.

 

Enten får du barbere en gang og la det gro noen uker til neste barbering. Eller så får du ta fram saksen og klippe de til ca 0,5 cm med jevne mellomrom.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle har hår i baken jo ;) menn har mer enn kvinner, men alle har hår!

 

Du må ikke barbere det HI, da blir huden irritert, hårene blir "kvasse" når de vokser ut igjen og kløingen blir verre. Smør med olje i området og la det være i fred :) Vask med olje også, såper er ikke bra for den tynne huden i baken, heller ikke i musa skal man bruke såpe. Vask med babyolje eller med annen olje, men husk parfymefri sånn at du ikke får en alergisk reaksjon der, for det er pyton!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det samme som anonym 17.32. Det som gjør at det stikker og klør er at hårene vokser ut igjen, HI. Hvis du klarer å la det være til det har gått over den kritiske 2-3 dagersperioden, så er jeg helt sikker på at det kommer til å slutte å stikke og klø.

 

OG jeg tror jeg med sikkerhet kan si at ALLE har hår i rompa. Mine er til og med ganske lange. Det er helt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...