Gå til innhold

Noen som vil leke lege her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste dagene sliti med svimmelhet, i går var det så ille at jeg ikke kunne reise meg opp uten å gå i gulvet (var så klart hos lege). Helt normalt blodtrykk (120/78), hvilepulsen var derimot på 118 ved 5 forskjellige målinger. Svimmelheten har vart siden søndag, men er dog bedre i dag, svimmel, men svimer ikke av.

 

Siden mandags kveld har jeg hatt noe som kan minne om mild hold på høyre side av magen. Det blir verre hvis jeg ligger på den siden og når jeg går. Ikke ordentlig vondt heller, så vet ikke om det har noen sammenheng. (er kanskje litt redd for en Ex.U) Det er ikke vondt/ømt hele tiden.

 

Har også siden søndag hatt murringer i korsrygg og mage ala mensen kommer i morgen. Venter ikke mens før fredag om en og en halv uke. Hadde mensen som vanlig for en mnd siden, bortsett fra litt mer smerter enn vanlig. Går på Yasmin pillene, rotet litt med de siste periode, tok flere på en dag fordi jeg trodde jeg hadde glemt de (surrehue), men var forsiktig med sex med en gang jeg oppdaget det og helt til jeg hadde tatt 7 piller fra neste brett.

 

CRP'n var på 12 hos legen i går, uten at jeg vet hva det vil si... Jeg syns dette er så merkelig, og lurer fælt altså..hjelp? (skal til legen igjen i morgen altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm..kanskje du har så mye luft i magen at det har gått opp i gjernen og du blir litt "light headed" hahahahaha. Nei, spøk til revolver, jeg aaaner ikke, men hvis du hadde mensen for ca en mnd siden så tror jeg ikke du ville merket en ex.u nå altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bare rett og slett er gravid? Jeg ble i alle fall veldig svimmel heeelt i starten på svangerskapet med lilleknott. Det var nok ikke så lenge etter hun ble befruktet. Husker jeg skulle på do på hytta midt på natta, men døra flytta seg bare da jeg skulle ta tak i håndtaket. Skjønte ikke før det smalt at det var jeg som flytta på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crp skal under 8 er det vi kaller frisk. Når du har en crp på 12 antyder jeg at det er en infeksjon i kroppen din. Be om å ta en ny crp i morgen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...