Gå til innhold

Er det noen flere enn meg som ikke bruker sminke daglig...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ikke går til frisør hver måned og ikke slanker seg 24/7? Og likevel synes mannen deres at dere er fine?

 

Jeg er veldig mye syk og stresset for tiden. Brukte litt sminke før, men nå bruker jeg ikke sminke meg i det hele tatt. Kler meg i vanlige fine klær, går til frisør innimellom men styler håret sjeldent. Har BMI på 21-22, men orker ikke pine meg gjennom lavkarbodietten eller suppedietten for å bli slankere. Mannen min er kosete, omtenksom og snill, men sier sjeldent at jeg er deilig, fin osv. Så jeg får litt deilig selvtillit av det hele.

 

Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke tykk med en BMI på 21-22, hvorfor trenger du å slanke deg?

Jeg er avhengig av maskara, det bruker jeg hver dag.

Resten tar jeg på om jeg gidder eller har en grunn til å pynte meg.

Frisør har jeg ikke tid til hver eneste mnd, ser likevel bra ut på håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har glatt og fin hud, ingen urenheter eller merker, har naturlig lange svarte buede øyenvipper så folk tror jeg bruker sminke uansett. Så nei ikke hver dag. Jeg er rett og slett pen fordet. Men jeg liker å gå med fine klær. Og jeg tar meg faktisk tid til å dusje og børste håret selv om jeg har unge. Eter normalt og er normal vektig og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en dekkstift av og til og lippgloss (den smaker så godt) Det er det jeg bruker av sminke. Er hos frisøren altfor sjeldent og jeg slanker meg aldri. BMI på 22 og ser helt grei ut. Mannen min er strålende fornøyd, for liker ikke det han kaller jåledukker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14:26 - jeg dusjer også og børster håret hver morgen. Men styler ikke håret i 30 minutter med gele, spray og andre ting. Eter også normalt, men skulle få vekk hengemagen fra fødsel for 3 år sia :(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker litt mascara og lipgloss til hverdags. Mer enn det har jeg ikke tid til om morgenen. Både jeg og datteren min er alt for glad i å sove og i en travel hverdag hvor jeg syns at jeg ser henne alt for lite så velger jeg heller å spise frokost med henne.

Nå er jeg student så det er liksom ikke så nøye med stilen. Blir sikkert mer nøye med antrekk, hår og sminke når jeg er ferdig og skal ut i jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke sminke til hverdags, mascara og lipgloss til "pent", frisøren går jeg til 2 ganger i året kanskje, og slanker meg heller ikke, enda jeg har en BMI som er betraktelig høyere enn din. Ser ordentlig ut på håret og i antrekk, men helt vanlig og ikke overstæsjet på noen måte... og siden mannen ikke liker damer som stæsjer så veldig, så trives vi med situasjonen begge to, ja. Trenger ikke komplimenter på at jeg er deilig for å få bra selvtillit heldigvis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh skulle ønske. Ville gjerne ha vært naturlig pen. Kan fint gå uten sminke om sommeren når jeg er brun og fin...

 

... Men bruker daglig concealer, litt solpudder, rouge og mascara. Hvis ikke ser jeg ut som et levende lik. :-/ Håret mitt er krøllet og uregjerelig, men jeg bruker max 3 min. på det om morgenen.

Legger ikke mye arbeid i sminkingen. Vil tro det tar 5 min.

 

Skulle som sagt ØNSKE jeg var naturlig pen... Sambis sier jeg er det uansett, men sånn er det jo når man blir glad i en person :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min synes jeg er fin uansett og ser ikke om jeg sminker meg :P

Men jeg går aldri ut uten mascara (har helt lyse øyevipper), og bruker også litt pudder (ikke mye).

Selv om jeg er litt slapp av og til, prøver jeg å se noenlunde ok ut hjemme også. Jeg går aldri i joggebukser fordi jeg synes jeans er mer komfortable, og hvis jeg gidder går jeg på badet og ordner håret litt osv hvis jeg vet at kjæresten min straks kommer inn av døra. Han sier han ikke merker forskjell, men han gjør jo underbevisst det, for han påpeker ofte at jeg ser bra ut når jeg har ordna meg litt ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, mannen min falt for meg da jeg for meg så ut på mitt verste ;)

 

hehehe.. jobbet mye i fysisk jobb, noe han så resultatet av hver dag. Ikke sminke, for det er bortkastet i en så fysisk hard jobb. Det renner bare av, og svir i øynene. Og jeg er noen kg overvektig, og i tillegg hadde jeg et grusomt stressutslett i hele ansiktet da vi ble sammen.

 

Frisør? Hva er det? Her er det langt hår og en stuss på badet som gjelder. Og frisør kanskje en gang i året, eller annet hvert år. Trenger ikke mer på mitt hår :)

 

Såhhh... det kan bare ikke ha vært utseende han gikk etter, altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker maskara daglig, synes jeg ser mer våken og kvikk ut da. Ellers ingen sminke. Er hos frisør hvert jubelår. Mannen min sier ofte at jeg er fin, deilig osv, han er også veldig kosete. Men jeg har et helt vanlig utseende.

Liker å pynte meg når det er noe ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sminker meg aldri, ikke en gang maskara. Går til frisør 2. hvert år omtrent. Han lant hår i hestehale eller relaxed hårtopp. Har en BMI på 26, så prøver å spise sunt. Mannen sier titt og ofte at jeg er fin selv om det er ca 20 kg siden jeg traff han. Kler meg fint på jobb og sånn, men noe avslappet hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminket meg aldri daglig før jeg bikket 30.

Begynte i det små med mascara og nå, noen år senere er jeg avhengig av foundation, kayal og mascara. Det er sjelden jeg går ut uten noe, men en kvikk tur på butikken går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er naturlig vakker så trenger ikke sminke og hårstyling for å se bra ut, så nei bruker ikke sminke daglig. Men om jeg skal på noe spes.eller bare får lyst tar jeg på litt solpudder, rouge og maskara. Går til frisør ca annenhver mnd.

 

Men jeg har ingen mann nå da, men om jeg skal møte en så pynter jeg meg selvsagt litt ekstra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kler meg pent, sminker meg kun når jeg gidder (har allergi så gidder ikke så ofte)

 

Skjønner ikke pointet med stor styling hver morran... Jeg knyter heller opp håret i en knute, er somregel bare et par ganger i året hos frisør og...

 

Men har aldri fått høre at jeg er ufin i tøyet og utseende ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at spørsmålet var om det var flere som ikke sminket seg daglig, så tilgi meg for at jeg svarer likevel :)

 

Jeg klarer ikke å gå på jobb uten sminke. Bruker ikke mye, men litt øyenskygge og maskara. På sommeren når jeg er brun kan jeg gjerne bruke bara maskara men den er jeg helt avhenging av. Synes jeg ser grusomt trøtt ut uten.

 

Jeg har funnet meg behagelige koseklær som også ser velstelt ut så da prøver jeg å ikke gå med triste klær hjemme heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klipper håret hos frisør omtrent en gang i året og bruker ikke sminke til hverdags. BMI varierer mellom 24 og 25.

Mannen min er fornøyd og jeg er fornøyd sånn stort set i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...