Gå til innhold

Hvis man finner en helt ny, uåpnet pakke kondomer i samboers jobbukse...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette lyser jo troll tråd dette også. Kansje det er samme som laget den der mannen forsvant tråden ?... Ingen er vell så naive?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min feil at dere har så kjipe sjefer. Som sagt får de masse greier fra jobben. Og kondomer er bare noe av det de leverer. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo tydeligvis ha formulert meg helt feil i disse trådene. Det er ikke så ille som noen av dere oppfatter det. Tvert imot ting har vært bedre de siste ukene. Men å angripe fordi han skulle fått en pakke kondomer? Alle på jobben er menn og kompiser, ser dere ikke spøken? HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Jeg tror ikke jeg forstår deg helt...

 

Nå forsvarer du ham plutselig? Hva med den andre tråden din? Ingen mistanker lengre?

 

I så fall er det jo kjempebra da, hvis utroskap ikke er tilfelle.. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden får moderatorer avgjøre hva de skal gjøre med.. Jeg tror fortsatt det er bare troll og tull. Herregud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen mistanker lengre, nei. Etter at vi pratet har ting blitt bedre.

Hvis jeg skulle trolle, hadde jeg vel funnet på noe bedre å trolle om.

Jeg kom til dere med et problem, fikk kanskje ikke de svarene jeg ønsket, men jeg holder meg for god til å trolle om slike ting.

Moderator kan godt slette tråden for min del, så slipper vi mistanker.

Jeg har fått de svarene jeg ønsket. Flertallet har stemt. Done. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo finnes mange forskjellige forklaringer på dette?

 

Ta meg feks! Jeg er lykkelig gift og har verdens beste barn - det kunne aldri falt meg inn og vært utro. I morges skulle minstemann hente noe i veska mi og ut der datt det en innpakket, ubrukt kondom. Grunnen til at JEG hadde kondom i min veske er at jeg fikk en goodiebag(skrives det sånn??) på høgskolen hvor jeg studerer. Det er nemlig valg der i disse dager og alle som stemmer får en pose med masse stæsj, inkl.kondom!

 

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg fortalte dette her, men jeg vil frem til at det kan være mange grunner til dette.

 

Håper det går greit med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om denne tråden er sann, så er du ufattelig naiv HI, dessverre. Jeg fant en gang en åpnet pakke med NI kondomer i etter at samboer hadde vært på fylla i nabobyen, og det var ikke tvil hos meg om hva som hadde skjedd. Konfronterte han med det, og han bekreftet. Hadde INGEN mistanker om noe slikt fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå godt at han kom med en forklaring som er lett å finne ut om det er sant da.

 

Du kan snakke med sjefen eller andre ansatte og snakke om kondomene de alle fikk, og spørre om ikke damene til de andre har mistekt noe siden de plutselig kom hjem med kondomer? Det er nå fort gjort å finne ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler faktisk så mye på mannen min, at jeg hadde akseptert den forklaringen uten å blunke! Men nå har jeg ikke hatt noen grunn til å mistenke han for noe før heller, så det spiller kanskje en rolle.

 

Men jeg syns det er fint at HI stoler på mannen sin, og jeg blir helt matt av alle dere bitre fraskilte kjærringer som hyler opp at man skal kaste gubben på dør ved den minste motgang!

 

Noen liker faktisk å være sammen med mannen sin, og om HI tror på han, så har hun tusen ganger bedre grunnlag for det enn alle dere hysteriske fruer som ikke aner noe om deres samliv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk 20:15. Du satte ord på det jeg føler. Vi har det kanskje ikke perfekt. Men det er en grunn for at vi fortsatt er sammen. Jeg kjenner til ham, hans venner og hans jobbmiljø. Og å gå til angrep på meg synes jeg blir for dumt. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv jobbet på steder der man får delt ut vareprøver og diverse. Sålenge den er uåpnet, kan det jo være en logisk forklaring.

 

Jeg ville nok ha holdt ett ekstra øye med mannen for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en gjeng. Den forklaringen var jo helt god! Om jeg hadde fått kondomer som freebee og glemt at jeg hadde lagt dem i lommen, hadde jeg vel ikke regnet med nesten-skilsmisse og parterapi! Vi er da voksne folk som snakker sammen, og sånn i det store og hele vil jo verandre vel og er på lag! Mistenksomme kjerringer altså! Makan til mangel på teamspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk kjøpt kondomer en gang i en kiosk langt oppe på fjellet for å repparere en TV på hytta, så det kan finnes mange rare forklaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...