Skrevet 20 november 2011 - 11:34
Heisann =)
Jeg har ikke falt av lasset, men kjedelig å bare lese mine oppdateringer tenker jeg hehe =P
Er litt usikker på når jeg skrev sist så her blir det mulig en litt dobbelt oppdattering..
Sist uke var jeg bare passe flink. Ble litt store porsjoner både her og der. Ikke noe mer utskjeiing enn det egentlig. Hadde eksamen på torsdag. Var å skulle kjøpe noe digg, må jo få kose meg litt.. Ingenting frista egentlig. Så jeg endte opp med vanlig matpakke. Hadde med eple og rislunsj, men hadde ikke tid til å spise det.
Etter eksamen reiste vi til Østlandet (vi bor i Rogaland). Det ble Mcdonald på veien bort. Spiste 1 1/2 bicmacburger + noen få pomfri. Ikke alt for gale med tanke på at jeg tidligere la i meg følgende på et vanlig besøk på mc; 2 bigmacburger, 1-2 cheseburger, 1/2 - 1 pk stor pomfri, nesten hele den store brusen og en svær milkshake.. Faktisk sant!!
Fredag ble det den froksten på hotellet. Ble egentlig ikke for masse mat. Lunsj var en god porsjon med lasagne, litt mer enn jeg skal ha + et litt stort stk med gulrotkake.
Hadde en sandwich på shell til kvelds. Så litt utenfor ble det. Men ingen chips, kjeks, sjokolade eller is, så er egentlig litt fornøyd.
Igår var vanlig dag. Idag har jeg hatt vanlig frokost, men så skal vi til svigers å spise pinnekjøtt, blir vel dessert og/eller kake tenker jeg, så gjelder å holde tunga beint i munnen idag =O
Blir ikke veiing de første dagene. Det er faktisk mest pga at jeg kjenner at jeg har så vannvittig masse vann i kroppen etter salt mat og verre blir det vel idag med pinnekjøtt. Men oppdatterer så fort jeg har trødd oppå og innsett den harde sannheten -regner jeg med-.
Ang 10 kilo til nyttår.. Jeg er sjeleglad om jeg kommer under 80 kilo jeg ha ha =D Begynte vel kanskje på ca 85 med denne tråden =P
Men målet er jo 75 kg så det er jo godt på vei med 80 =D
Jeg må prøve å få bevegt meg litt også! Blir for masse i sofaen =/
Det er litt pga disse hendene mine også, de er såå vonde, og den jeg har operert i blir bare verre =(