Gå til innhold

Hvordan kler dere tvillingene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor likt kler dere tvillingene? Hvor lenge syns dere det er ok å kle dem likt?

Hvis de er ulikt store, syns dere den minste kan arve klær av den største?Evt. hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen dager helt likt, ofte likt men ulik farge, og noen dager helt forskjellig... Kan sende de likt kledd i barnehagen, m,en så blir den ene våt/skitten - og så er de plutselig helt ulike...

 

I besøk blir det oftest likt eller likt i ulike farger.

 

utedresser til barnehagen i uli farge, så det skal være lettere å telle de...

 

Vet ikke helt om jeg ville latt den ene arve den andres klær... men om det er stor forskjell, så kanskje?

 

Her har det vært ganske jevnt hele veien.-..

 

Min plan er at før skolestart skal jentene ha eget klesskap med egne klær... enn så lenge, brukes ting om en annen...

 

Syns det er travelt nok med full jobb og tvillinger, om ikke jeg skal holde rede på hva som er hvem sine klær i tillegg....

 

Hadde tidlig en forestilling om at trannbørster og sko skulle være "private" - men det ble ikke så lett det heller.... de bytter seg i mellom som de vil...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edemuli

For det meste likt, jentene på to år her er veldig opptatt av at begge skal ha det samme. Nytter ikkeå gi en kjole med knappnog den andre uten. Hvis de har samme plagg i to forskjellige farger kjøper jeg det. Men pleier somregel å bare ta to av hvert plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kler dem ulikt, men må innrømme at jeg ofte kler dem matchende da... ;) Kommer nok aldri til å kle dem helt likt, vil heller fokusere på at de er to ulike individer. Jeg synes i grunnen at det er litt teit å kle opp småbarn helt likt, men folk må da få gjøre som de vil.

 

Mine jenter er fortsatt helt like i størrelsen, men skulle den ene vokse fra den andre kan det nok hende den minste kommer til å arve noe klær. Tenker ikke da på slitne barnehageklær, men litt "penere" tøy. Men det skal ikke bli slik at kun den ene får nye klær altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...